שתף קטע נבחר

קווינסי מילר התנצל ושב למחנה בעין גדי

הפורוורד של מכבי ת"א שסולק מהמחנה מכיוון שהביא את חברתו עימו, שב לקיבוץ הדרומי אחרי שהביע חרטה על מעשיו. הצהובים ישחקו ברביעי (21:00) מול קריית גת במשחק המבחן של בגאצקיס - הפסד והלטבי יפוטר. גאודלוק לא עלה על טיסה לישראל בעקבות בלבול, צפוי להגיע בהמשך השבוע

"קווינסי מילר התנצל על התקרית בעין גדי וישוב היום (רביעי) למחנה", כך הודיעה הבוקר מכבי תל אביב וסיימה עוד סאגה הזויה בעונת הבלהות של הקבוצה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

כזכור, מילר החליט על דעת עצמו להביא למחנה הסגור בקיבוץ הסמוך לים המלח את חברתו, רגע לפני שזו טסה בחזרה לארצות הברית. בקבוצה ראו זאת בחומרה ולפני אחד האימונים הודיעו לו כי הוא מסולק מהמחנה.

 

להוסיף חטא על פשע, עוד לפני שסולק מהמחנה, מילר התכוון להסיע את חברתו מעין גדי לנמל התעופה בן גוריון לטיסתה ולשוב בחזרה לדרום.

 

בתוך כך, אנדרו גאודלוק שהיה צריך לנחות היום בישראל, לא עלה על הטיסה בחזרה לארץ. בסביבתו של גאודלוק טוענים כי מכבי ת"א הזמינה שלושה כרטיסים במקום ארבעה לשחקן למשפחתו. לכן, כשהגיע הגארד לשדה התעופה והבין כי נוצרה בעיה, הוא החליט להישאר בארה"ב. בקבוצה יסדרו את הסיפור בשעות הקרובות וגאודלוק צפוי לשוב לישראל בימים הקרובים. 

 

הקבוצה תשחק מחר (רביעי, 21:00) בחוץ מול עירוני קריית גת ותנסה לעצור את רצף שמונת ההפסדים שלה בכל המסגרות. מדובר גם במשחק מבחן עבור המאמן איינארס בגאצקיס – הפסד נוסף או יכולת רעה, צפויים לסיים את עבודתו בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קווינסי מילר
צילום: עוז מועלם
מומלצים