שתף קטע נבחר

ארז אדלשטיין: "צמאים לכדורסל כחול-לבן"

מאמן נבחרת ישראל דיבר במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה לקראת יורובאסקט 2017 שייפתח בסוף חודש אוגוסט בישראל. עומרי כספי: "אם נשחק ביחד - השמיים הם הגבול". שרת הספורט, מירי רגב: "השקענו 12 מיליון שקלים בתחרות. חשוב לי שמחירי הכרטיסים יהיו עממיים"

 

יורובאסקט 2017 ייפתח בסוף חודש אוגוסט בהיכל מנורה מבטחים, כאשר נבחרת ישראל נבחרה לארח את אחד הבתים המוקדמים. איגוד הכדורסל ערך הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת האירוע הגדול בו נכחו לא מעט אנשים שייצגו את הכדורסל הישראלי לאורך השנים.

 

באיגוד החליטו לבחור 10 אגדות מקומיות שיהיו שגרירי הכבוד בטורניר: בועז ינאי, טל ברודי, מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, שמעון אמסלם, גור שלף, טל בורשטיין, תומר שטיינהאור, נדב הנפלד ומאיר טפירו.

 

רגב יחד עם ג'מצ'י, ינאי, ברודי ובורשטיין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
רגב יחד עם ג'מצ'י, ינאי, ברודי ובורשטיין(צילום: עוז מועלם)

הלוי. האולם יהיה מלא? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הלוי. האולם יהיה מלא?(צילום: עוז מועלם)

 

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, פתחה את האירוע ואמרה: "זו האליפות הכי יוקרתית במשחקי כדור שנערכה פה מאז ומתמיד. אני שמחה ונרגשת שישראל היא אחת מארבעת המדינות שיארחו את משחקי האליפות בקיץ הקרוב. זה מעיד על המעמד החזק של ישראל באירופה ובעולם, בזמן שיש כאלה הקוראים להחרים אותנו. נקווה שנצליח גם מחר בפיפ"א".

 

"משרד התרבות והספורט השקיע 12 מיליון שקלים באירוח האליפות כולל הקצאת משאבים נוספים. חשוב לי שמחיר הכרטיסים לציבור יהיה עממי כדי שכל אחד ואחד יוכלו לקנות כרטיס. עמירם הלוי אמר לי שכרטיס למשחק אחד יעלה 35 שקלים בלבד. גם נושא פיקוח המחירים במזנונים חשוב. לא אתן שיעלו מחירים במהלך האליפות, והגענו להסכמה על כך עם מנכ"ל היכלי הספורט".

 

אדלשטיין. מחכה כבר לעמוד על הקווים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אדלשטיין. מחכה כבר לעמוד על הקווים(צילום: עוז מועלם)

 

יו"ר האיגוד, עמירם הלוי, הוסיף: "כשקיבלנו את המנדט לארח פה את אליפות אירופה, היה ברור לנו שאנחנו צריכים לעשות את זה בצורה הכי טובה כי אותנו בוחנים יותר מאשר אחרים. זה גם יכול להוות לנו קרש קפיצה קדימה. מעמדנו בפיב"א איתן. אני מקווה שהאולם יהיה מלא בכל המשחקים. זו תהיה חגיגה אמיתית עם שלושה משחקים ביום".

 

מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, דיבר על ההתרגשות: "זה קורם עור וגידים, עוד שלושה חודשים ושלושה שבועות בדיוק. אם הייתם אומרים לי לפני שנתיים שגמרנו את האליפות שנארח בית, לא הייתי מאמין. יושבים פה שחקנים גדולים לשעבר שהיו חולמים לשחק אליפות אירופה בארץ".

 

כספי עם בורשטיין (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כספי עם בורשטיין

 

"נרצה שהקהל יבוא בהמוניו, יהיה איתנו ויתמוך בנו, יראה יחידה אחת לוחמת, כדורסל כחול-לבן. אנחנו צמאים לכדורסל כחול-לבן גם כי לא אירחנו טורנירים וגם כי היה קשה להביא לפה יריבות. ההתרגשות בשיאה. אצלי על המקרר יש דף ממנו אני מוחק יום יום ומחכה כבר לאימון הראשון".

 

קפטן הנבחרת, עומרי כספי, סיכם: "זה כבוד גדול לייצג את נבחרת ישראל כקפטן ולדבר מול שחקני עבר שבנו את המותג הזה שנקרא נבחרת ישראל. הלוואי שאהיה חצי קפטן ממה שטל בורשטיין היה עבורי כששיחקתי איתו. ההתרגשות בשיאה. כולם מדברים על זה בתל אביב כשאני מסתובב כאן בעיר. מהמקום הזה אני קורא לכולם לקנות כרטיסים ולעודד אותנו, אנחנו צריכים אותם. יש לנו צוות מקצועי מהטובים בעולם והמטרה שלנו הוא להמשיך לשחק כדורסל חיובי. כשמשחקים כדורסל ביחד, אמיתי ואוהב – השמיים הם הגבול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ארז אדלשטיין
צילום: עוז מועלם
מומלצים