שתף קטע נבחר

יינסי גייטס עזב במפתיע את ישראל

לאחר שהסנטר האמריקאי נתפס על שימוש במריחואנה, הוא הושעה והקבוצה ניתקה עימו קשר. כעת, בניסיון לחדש את המגעים, התברר כי הוא הפקיד את מפתח דירתו, השאיר את רכבו בשדה התעופה ועזב את הארץ

 

 

הפרשה החלה לפני כחודש וחצי, אז שיגרה המועצה הלאומית למניעת סימום בספורט מכתב לעירוני נהריה, בו אישרה כי בבדיקה שביצע הסנטר האמריקאי יינסי גייטס נמצאו ממצאי חומר מסוג THC - מריחואנה. כשהקבוצה ניסתה לשוב לקשר עימו, גילו כי הוא עזב את המדינה. 

 

לאחר שהושעה מספר פעמים ועמד בפניי תביעה של ועדת הסימום בספורט, נותק הקשר המקצועי בין השחקן לאנשי המועדון, אך הוא המשיך להתגורר בעיר. לאחרונה, בעת שהקבוצה ניסתה לחדש את המגעים עם גייטס, התברר כי הוא עזב את הארץ, השאיר את מפתח הדירה אצל שכנו, סקוטי הופסון ואת הרכב המושכר של הקבוצה בחניית שדה התעופה.

 

הסתבך ועזב את הארץ. יינסי גייטס (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
הסתבך ועזב את הארץ. יינסי גייטס(צילום: גיל נחושתן)

 

בנהריה קיבלו באכזבה גדולה את התנהלותו של גייטס. יו"ר הקבוצה, ניסים אלפסי, אמר הבוקר (ה'): "יינסי עזב את הארץ מבלי לעדכן איש מגורמי המועדון. אנחנו תמכנו בו לאורך כל הדרך, גם אחרי שהתבררו תוצאות הבדיקה - כל המועדון עמד מאחוריו. לא האמנו שהוא עזב מבלי הודעה. כל קבוצה אחרת הייתה מתנערת מאחריות, אבל אנחנו דאגנו לו".

 

הערב, תתארח עירוני נהריה בהרצליה, כשהיא מגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים ועם תקווה להמשיך את המומנטום החיובי.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
יינסי גייטס
צילום: גיל נחושתן
מומלצים