שתף קטע נבחר

אטקינס כיכב, הפועל חולון עשתה היסטוריה

הקבוצה של דן שמיר גברה 79:91 על מכבי ראשל"צ, שברה את שיא הניצחונות שלה בעונה הסדירה עם 21 כאלה ועדיין יכולה לסיים במקום הראשון

 

טיילור ואטקינס חוגגים ניצחון מרשים של חולון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
טיילור ואטקינס חוגגים ניצחון מרשים של חולון(צילום: עוז מועלם)

 

 (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
(צילום: עוז מועלם)

 

 

הפועל חולון ניצחה הערב (ו') 79:91 את מכבי ראשל"צ והשאירה לעצמה סיכוי לסיים את העונה הסדירה של ליגת ווינר-סל במקום הראשון.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

הקבוצה של דן שמיר שברה את שיא הניצחונות של המועדון לעונה אחת עם 21 כאלה ונצמדה למוליכה, הפועל אילת, רגע לפני מחזור הנעילה בשני (20:40). דריון אטקינס היה האיש החם של חולוניה עם 24 נקודות, תשעה כדורים חוזרים ומדד 25, במשחק שהיה בשליטה בלעדית המארחים מהרבע השני.

 

שמיר עם ברנר לפני המשחק (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שמיר עם ברנר לפני המשחק(צילום: עוז מועלם)

 

אוהדי הפועל חולון מראים נוכחות (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי הפועל חולון מראים נוכחות(צילום: עוז מועלם)

 

בצד השני עידן זלמנסון היה מצוין עם שיא קריירה של 24 נקודות - שלא הספיק. שון דוסון הוסיף 14 למפסידה. חולון תפגוש בשני הקרוב את גלבוע/גליל. אם היא תנצח ואילת תפסיד לנהריה, המקום הראשון יהיה של חולון.

 

מהלך המשחק

זלמנסון פתח את המשחק בטירוף, עם שמונה נקודות רצופות שקבע 6:10 בפתיחה. תומאס ודוסון הצטרפו אליו והקפיצו את היתרון של ראשל"צ לשש - 8:14. הולוואי ובל הקטינו למינוס נקודה עם שלוש שלשות רצופות (18:17). עד סוף הרבע חולוניה השלימה מהפך ואחרי עשר דקות הובילה 22:26. 

 

מור קלע שתי שלשות רצופות בתחילת הרבע השני, טיילור ואטקינס החזירו את היתרון לקבוצתם - 28:30. התשובה של חולון למופע של זלמנסון הייתה מטר שלשות.

 

כדיר במאבק עם טיילור (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כדיר במאבק עם טיילור(צילום: עוז מועלם)

בל מטביע את ראשל"צ (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בל מטביע את ראשל"צ(צילום: עוז מועלם)

 

נקודות של בל ויזרעאלי קבעו 30:37, יאנגר הוסיף צליפה מבחוץ משלו והיתרון הפך לדו-ספרתי - 30:40. הכתומים קפאו בהגנה ובהתקפה וחולון ניצלה זאת עד תום, בדרך ל-30:46. ברנדוויין צימק ל-46:37 ואטקינס חתם את הרבע עם דאנק - 37:48.

 

זלמנסון היה בלתי עציר גם במחצית השנייה. בצד השני הולוואי דייק מחוץ לקשת וקבע 41:51. תומאס ניסה למזער נזקים אבל אטקינס והולוואי דאגו לשמור על הפער של חולון - 43:59. האורחים נראו אובדי עצות בזמן שהולוואי ואטקינס המשיכו לחגוג. ריצ'ארד עלה על הלוח (57:68), ברנדוויין עזר לו עם נקודות משלו ואחרי 30 דקות לוח התוצאות בהיכל טוטו חולון הראה 61:72 לסגולים.

 

ברנדוויין מול יזרעאלי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ברנדוויין מול יזרעאלי(צילום: עוז מועלם)

 

זלמנסון ספג עבירה רביעית כבר בתחילת הרבע האחרון. יאנגר ואטקינס שמרו על מרווח הביטחון של חולוניה וקבעו 68:82. שני דאנקים מהדהדים של אטקינס לא השאירו מקום לספק לגבי זהות המנצחת. 79:91 מרשים בסיום לחולון, שעדיין יכולה לסיים את העונה במקום הראשון בטבלה.

 

שמיר: "רק רוצים להיות בפיינל פור"

מאמן מכבי ראשל"צ, שמוליק ברנר: "חלק מהשחקנים לא עומדים על הרגליים. רמת הכשירות שלהם לא מספיק טובה. אנחנו צריכים להיות יותר חזקים מנטלית, התחלנו טוב אבל ברגע שהיריבה הרימה את האגרסיביות לקחנו צעד אחורה. חולון קבוצה מצוינת וביתית. לא יהיה קל בפלייאוף".

 

דן שמיר: "שיחקנו טוב. התחלנו קצת רכים מבחינה הגנתית, אבל אז עברנו להרכב יותר גבוה וזה עזר לנו לייצב את ההגנה. אנחנו קצת מקרטעים בתקופה האחרונה, היום השתחררו לנו כמה דברים. חשוב לנו לסיים את העונה במקום הראשון. אני לא יודע כמה זה משמעותי, כי הדבר החשוב זה יתרון ביתיות. אני חושב רק מול מי נשחק, אנחנו רק רוצים להיות בפיינל פור. חייב לציין שמשחק ביום שישי בצהריים זה כיף. הקהל בטירוף, כולם חופשיים וכיף ביציעים".

 


פורסם לראשונה 12/05/2017 16:16

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דריון אטקינס
צילום: עוז מועלם
מומלצים