שתף קטע נבחר

"אנשים לא ספרו אותנו, עכשיו הם מתעוררים"

מאמן נהריה, אריק אלפסי, מאושר מה-64:77 על הפועל י-ם, אבל נשאר עם הרגליים על הקרקע: "עדיין לא עשינו כלום"

ביום שאחרי הניצחון הגדול של עירוני נהריה על הפועל לירושלים 64:77, מנסים במועדון להוריד את השחקנים לקרקע ולהוריד את מד הלחץ. בנהריה אומנם הרשו לעצמם לחגוג בסיום, אבל זה היה לדקות ספורות בלבד לפני שכולם חזרו לדריכות שאפיינה את הקבוצה בשבוע האחרון.

 

עד משחק מספר שלוש (שישי, 16:00), יתמקדו בנהריה בצד המנטלי וינסו להוריד לחץ וציפיות מהקבוצה. בנהריה יודעים שיהיה קשה מאוד לנצח בפעם השלישית ברציפות את ירושלים, אבל במועדון קיים חשש שניצחון של האדומים ישנה את המומנטום בסדרה.

 

לאחר המשחק נכנס המאמן, אריק אלפסי לחדר ההלבשה, החמיא לשחקניו על האגרסיביות בהגנה שעצרה את ירושלים על 64 נקודות בלבד, והזכיר להם שלמרות היתרון בסדרה כלום עוד לא גמור.

 

אלפסי: "עדיין לא עשינו כלום. זה 0:2, יתרון יפה אבל אנחנו משחקים עם קבוצה שיש לה המון כלים ופוטנציאל. אף אחד לא ספר אותנו לפני תחילת הסדרה הזאת ואולי אנשים עכשיו מתעוררים קצת. יש פה קבוצה טובה שעשתה סיבוב יוצא מהכלל למרות הפציעות והחסרונות של שחקנים דומיננטיים. יש לנו קבוצה חזקה וטובה ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום הזה. אנחנו לא רוצים שהעונה הזאת תיגמר.רוצים להגיע לפיינל-פור ואנחנו ניצחון משם, ואז אם נגיע נחשוב על הצעד הבא".

  

דרווין קיצ'ן הוסיף: "אנחנו יודעים שנשאר לנו לנצח עוד משחק אחד כדי להגיע לפיינל פור, וירושלים קבוצה נהדרת. לכן נצטרך לבוא מוכנים ולהישאר מלוכדים כקבוצה ולשחק בשישי כמו ששיחקנו אתמול כדי לסיים את העבודה. מבחינתי אני לא מרגיש שאני צריך להוכיח משהו לירושלים, עבר זמן מאז ששיחקתי שם, והיום אני כל כולי בנהריה, וכל מה שאני חושב עליו זה המסע שלנו במאבק על תואר אליפות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
אריק אלפסי
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים