שתף קטע נבחר

עופר רחימי: "אתגר קשה, אנחנו מגיעים מוכנים"

לקראת המפגש השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף (1:1), מאמן מכבי חיפה מקווה ששחקניו יצליחו לשחזר את היכולת מהמשחק הקודם. המארחת עדיין מחכה שג'יימס בל יחזור לעצמו

 

"אתגר קשה". רחימי (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
"אתגר קשה". רחימי(צילום: אלעד גרשגורן)

 

הפועל חולון רוצה יותר מהכול לשמור על הבית שלה כשתארח מחר (ד', 21:00) את מכבי חיפה, כשסדרת רבע הגמר בשוויון 1:1. שחקניו של עופר רחימי הצליחו לעשות חיים קשים למדורגת ראשונה בשני המשחקים הראשונים בסדרה. המשחק הראשון כזכור הסתיים עם ניצחון סגול אחרי שתי הארכות, ובשני הירוקים הביסו 70:101 קליל, בעיקר בזכות יכולת מצוינת של ג׳ון דיברתולומאו.

 

חיפה מרגישה את ההזדמנות לעשות היסטוריה מאחר ומעולם בליגה הישראלית לא הדיחה קבוצה המדורגת שמינית את הקבוצה המדורגת במקום הראשון, כשבעונה הסדירה השלימה חולון סוויפ על חשבון הירוקים.

 

להפועל חולון צצו לא מעט בעיות מאז התחיל הפלייאוף, כאשר קשה להתעלם מכך שלא מעט שחקנים לא מצליחים להציג את היכולת הרגילה שלהם מהעונה הסדירה, במיוחד ג׳יימס בל, שעומד על רצף של שלושה משחקים בחד ספרתי, אחרי שעד אז ירד מעשר נקודות רק חמש פעמים ב-32 משחקים.

 

עם זאת יש לציין כי רק באחד מחמשת משחקיו העונה מול חיפה הוא הגיע לדו ספרתי, ועד כה בפלייאוף הוא עומד על שבע נקודות, שלוש מ-13 מהשדה ומדד 11 לעומת 15.5 נקודות, 48 אחוז מהשדה ומדד 16.2 בעונה הסדירה.

 

השחקנים שלו צריכים להתעורר ומהר. שמיר (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
השחקנים שלו צריכים להתעורר ומהר. שמיר(צילום: גיל נחושתן)

 

עופר רחימי אמר לקראת המפגש: "אנחנו באמצע סדרה קשה, מול קבוצה טובה. אנחנו מסתכלים אך ורק על המשחק הבא ואנחנו יודעים שזה עוד אתגר קשה שנצטרך להתמודד איתו. אנחנו מגיעים מוכנים".

 

פורוורד חיפה, עמית שמחון, הוסיף: "הולך להיות משחק חוץ קשה מאוד, אבל אנחנו מצפים לו. אנחנו רוצים לבוא באותן אנרגיות שהיו לנו במשחק האחרון ולנצח גם את המשחק הזה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
עופר רחימי
צילום: עוז מועלם
מומלצים