שתף קטע נבחר

רשמית: דני פרנקו מונה למאמן הפועל ת"א

אחרי כמה ימים של משא ומתן, הצדדים חתמו על חוזה לשנתיים. המטרה שהוצבה לו: הגעה לפלייאוף. מתן נאור ככל הנראה יעזוב

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, דני פרנקו (43) יאמן בשנתיים הבאות את הפועל תל אביב. אחרי מספר פגישות בין הצדדים וסיכום עקרוני, חתמו היום אחר הצהריים (שני) הצדדים על החוזה. פרנקו היה המועמד המוביל של האדומים מהרגע הראשון.

 

כזכור, באמצע העונה לאחר פיטוריו של שרון אברהמי, פרנקו היה בשיחות עם ראשי הקבוצה, אך הם לא הגיעו להבנות והוחלט להחתים את רמי הדר.

 

פרנקו. בהפועל רוצים פלייאוף
פרנקו. בהפועל רוצים פלייאוף

 

"אני שמח מאוד לחזור להפועל ת"א, המקום בו התחלתי את קריירת האימון שלי", אמר פרנקו, "ארצה לבנות קבוצה שהקהל הגדול של הפועל ת״א יוכל להזדהות איתה". היו"ר, רמי כהן, הוסיף: "זה לא סוד שישבנו עם דני מספר פעמים בעבר, ואני שמח שהתנאים הבשילו בתזמון הנכון מבחינת כל הצדדים. אני סומך על דני שיוביל לכך שהפועל תשחק כדורסל שמח ומחויב שימלא את האולם באוהדים אדומים ותומכים גם בעונה הבאה".

 

המטרה המרכזית של פרנקו תהיה קודם כל להכניס קצת שקט למערכת שידעה ימים קשים בעונה הנוכחית, כאשר עברו בקבוצה שלושה מאמנים, ובנוסף, המנהל המקצועי, אפי בירנבוים, סיים את תפקידו אחרי שנה אחת בלבד.

 

כהן. "אני סומך על דני" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
כהן. "אני סומך על דני"(צילום: עוז מועלם)

 

מבחינה מקצועית הציפייה של ההנהלה היא להגיע לפחות לפלייאוף, מה שלא קרה העונה (הפועל תל אביב סיימה במקום העשירי). בסגל השחקנים נכון לעכשיו חתומים לעונה הבאה אדריאן בנקס, תומר גינת, צוף בן משה, ואור לאומי יחד עם דניאל איידן שחוזרים מהשאלות. הקפטן, מתן נאור, ככל הנראה יעזוב. פרנקו רוצה מאוד להשאיר את תמיר בלאט בקבוצה, אבל לשחקן יש אופציה בחוזה לעזוב, ולפחות כרגע נראה כי הוא עשוי להדרים להפועל אילת.

 

עבור פרנקו תהיה זו הקבוצה השמינית בקריירה כמאמן ראשי. את דרכו בליגת העל החל בעירוני רמת גן, בהמשך עבד גם בהפועל עפולה, גליל עליון, הפועל חולון איתה זכה בגביע המדינה (2009), ברק נתניה, מכבי חיפה והפועל ירושלים אותה הוביל לאליפות היסטורית (2015).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
דני פרנקו
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים