שתף קטע נבחר

אופציית שאראס נפלה, הצעה משודרגת לבלאט

פרסום ראשון: מכבי תל אביב הציעה למאמנה לשעבר חוזה לשלוש עונות על סך כמיליון וחצי דולר לעונה, והסכימה להשתתף ב-50 אחוזים מהוצאות המס שלו. בלאט מחכה להצעות מריאל מדריד וברצלונה, אך שוקל בחיוב לחזור. הליטאי היה מוכן לחתום רק לעונה אחת, ולא לשלוש כפי שהוצע לו

עד לפני שנתיים התסריט שבו דייויד בלאט חוזר למכבי תל אביב היה נראה כמו עתיד רחוק עד בלתי אפשרי, אבל הנסיבות הקיימות משנות את התמונה. הצהובים מוכנים לעמוד בלא מעט דרישות כדי לראות את האקס עומד שוב על הקווים ביד אליהו.

 

הצהובים ערכו שיחות רבות עם בלאט ועם שרונאס יאסיקביצ'יוס. הליטאי סירב לבוא בחוזה לשלוש שנים, שכן הוא מעדיף לחתום לשנה בלבד, ואילו בלאט מוכן להסכם ארוך טווח, יחד עם התחייבויות נוספת ותקדימיות של ההנהלה.

 

מכבי תל אביב צפויה להעניק לבלאט שכר עונתי של 1.5 מיליון דולר לשלוש שנים. בנוסף, המועדון ישתתף ב-50 אחוז מסך הוצאות המס הכרוכות בחזרתו של המאמן לארץ. מכבי ת"א התחייבה שבלאט והמנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' יחזיקו בסמכויות הבלעדיות בכל הקשור לבניית הסגל והצוות המקצועי.

 

בשלב הזה, בלאט עוד מחכה להצעות מריאל מדריד וברצלונה, ואם לא יהיו כאלה תיסלל דרכו חזרה ארצה. הבלאנקוס העפילו לגמר הליגה הספרדית מול ולנסיה ועשויים לסיים את העונה עם תואר. לעומת זאת, ברצלונה הודחה ברבע גמר הפלייאוף וחוותה עונה רעה מאוד, וסביר להניח שהיא תבצע שינויים על הקווים. היא החלה כבר במשא ומתן עם שאראס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דייויד בלאט
צילום: עוז מועלם
מומלצים