שתף קטע נבחר

טוריאן גרין וחליל קנאסביץ' ימשיכו בהרצליה

אחרי שהמאמן מיקי גורקה חתם לעונה נוספת, הגארד בן ה-32 חתם לשנתיים נוספות והאופציה על הסנטר (26) לעונה נוספת מומשה. גורקה: "אחת המטרות שהצבנו הקיץ היא לייצר המשכיות בסגל"

בני הרצליה רוצה המשכיות. למחרת ההודעה על החתמתו של המאמן מיקי גורקה לשנה נוספת (עם אפשרות לשנתיים נוספות), הודיעה היום הקבוצה על הארכת החוזים של טוריאן גרין (32, 1.85 מ') וחליל קנאסביץ' (26, 2.03 מ'). הרכז חתם לשנתיים נוספות עם אפשרות של הקבוצה לשנה שלישית, בעוד על הסנטר מימשה הקבוצה את האופציה לעונה נוספת.

 

"אחת המטרות שהצבנו הקיץ היא לייצר המשכיות בסגל", אמר מיקי גורקה שימשיך לעונה רביעית בקבוצה, "טוריאן וחליל הם שחקנים ואנשים מצוינים ואני שמח שהייתה לנו האפשרות להשאיר אותם אצלנו גם בעונה הבאה".

 

גרין וקנאסביץ' לא הולכים לשום מקום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
גרין וקנאסביץ' לא הולכים לשום מקום(צילום: ראובן שוורץ)

טוריאן גרין. "המועדון הפך לבית" (צילום: יאיר שגיא) (צילום: יאיר שגיא)
טוריאן גרין. "המועדון הפך לבית"(צילום: יאיר שגיא)

 

גרין רשם בעונה החולפת 13.6 נקודות, 2.4 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ומדד 12.9 ב-31 דקות למשחק. הוא קלע 2.3 שלשות בממוצע ב-34%. בחמישה משחקים הוא קלע 20 נקודות ומעלה, ובשיאו קלע 25 מול אילת. במחזור ה-30 קלע 14 נקודות בשש הדקות האחרונות מול מכבי חיפה, והוביל את הרצליה לניצחון דרמטי בהארכה. "אני שמח להמשיך לשחק בבני הרצליה גם בעונה הבאה, מועדון שהפך לבית", אמר גרין אחרי החתימה, "אני שמח על ההזדמנות להוביל את הקבוצה גם בעונה הבאה, במטרה להתקדם, להגיע להישגים ולהציג כדורסל מהנה בכל משחק".

 

קנאסביץ'. אהב לפגוש את מכבי תל אביב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קנאסביץ'. אהב לפגוש את מכבי תל אביב(צילום: ראובן שוורץ)

 

קנאסביץ' העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 8.1 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים ב-26 דקות והתבלט ביכולת המסירה הנדירה לסנטר. בשני משחקים שונים הוא מסר 9 אסיסטים, רק אחד פחות משיא הליגה בכל הזמנים עבור שחקן בעמדה שלו. האמריקני ממוצא מונטנגרי להט במפגשים מול מכבי תל אביב בעונה הסדירה: בניצחון החוץ בהיכל מנורה מבטחים הוא רשם שיאי עונה של 21 נקודות, 10 ריבאונדים ומדד 33, ובסיבוב השלישי באולם היובל הוא קלע 17 נקודות מול הצהובים.

 

"כיף להמשיך לעונה נוספת בהרצליה, אני מאמין ביכולות שלנו להציג עונה מוצלחת נוספת. החיבור לקהילה ולאוהדים משמח אותי מאוד ואני רוצה לראות את האולם ממשיך להוות מבצר עבורנו גם בעונה הבאה", אמר קנאסביץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה
טוריאן גרין
צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה
מומלצים