שתף קטע נבחר

רשמית: מייקל רול חתם במכבי ת"א

אחרי ההודעה של סוכנו, עכשיו גם הצהובים אישרו. הגארד האמריקאי-תוניסאי בן ה-30 סיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת תמורת חצי מיליון דולר לעונה. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים במדי בשיקטאש הטורקית

 

אחרי שאתמול (א') סוכנו הודיע שהעסקה נסגרה, היום מכבי תל אביב הודיעה באופן רשמי על החתמתו של הגארד האמריקאי-תוניסאי מייקל רול לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הוא צפוי להרוויח כחצי מיליון דולר.

 

רול (30 1.98 מ'), שיחק בשנה האחרונה בבשיקטאש, איתה הגיע לגמר הפלייאוף והפסיד לאלופת אירופה, פנרבחצ'ה. קלע בליגה הטורקית 11.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים ובמסגרת ליגת האלופות של פיב"א הוא קלע 11.8 נקודות בממוצע למשחק ב-28.8 דקות. הוא החל את הקריירה במכללת UCLA, לא המשיך לקריירת NBA ושיחק בין היתר בסראגוסה, טורק טלקום אנקרה ובאסקוניה.

 

הודעת ההחתמה (צילום: מכבי ת"א) (צילום: מכבי ת
הודעת ההחתמה(צילום: מכבי ת"א)
 

 

התחנה הראשונה שלו באירופה הייתה בעונת 2011 כששיחק במדי בורנובה

הטורקית, בהמשך עבר לאנטוורפן הבלגית. בשנת 2013 חתם בספרד והגיע עם סראגוסה לחצי גמר הפלייאוף כשהוא תורם 11.8 נק' ו-3.0 ריב' למשחק. בעונה לאחר מכן שיחק עם סראגוסה ביורוקאפ וקלע 9.8 נק' למשחק. בשלוש העונות האחרונות רול שיחק בעיקר בטורקיה. ב-2016 במדי אדמיר סיפק מספרים נפלאים של 16.5 נק', 4.7 אס' ו-4.7 ריב' עם 45.5 אחוז ל-3 ונבחר לאולסטאר הטורקי.

 

מה שמעניין לגבי רול היא העובדה שהוא מייצג את נבחרת תוניסיה. רול אמנם נולד בקליפורניה, אבל ב-2015 קיבל את האזרחות התוניסאית ושיחק עימה באליפות אפריקה בכדורסל, אותה הוביל למדליית הארד עם 14 נק' למשחק. הגארד נבחר לחמישייה השנייה של הטורניר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים