שתף קטע נבחר

חובר לפרנקו: מקי חתם בהפועל תל אביב

הרכז (31, 1.88 מ') שעזר למאמן ולהפועל ירושלים לזכות באליפות הראשונה בהיסטוריה של המועדון, ישחק בהיכל קבוצת שלמה. סיים כמלך האסיסטים (6.2) של ליגה הטורקית השנייה בעונה החולפת

 

מקי. חוזר לישראל (צילום: הפועל תל אביב) (צילום: הפועל תל אביב)
מקי. חוזר לישראל(צילום: הפועל תל אביב)

 

להפועל תל אביב יש רכז חדש - טייוויין מקי (31, 1.88 מ') חתם לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בשורות האדומים לעונה אחת ויחזק את הקו האחורי של דני פרנקו.

 

 

הרכז המנוסה כבר שיתף פעולה עם פרנקו בעונת האליפות הראשונה של הפועל ירושלים, אז הצטרף למועדון בחודש ינואר 2015. בליגת העל הוא העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות, 4.2 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים.

 

"אני שמח שטיי יוצא למלחמה איתנו ולא נגדנו", אמר דני פרנקו. "הוא אחד השחקנים המסורים והקשוחים ביותר שיצא לי לאמן. מהשיחה הראשונה שלנו, בה סיפרתי לו על הפועל, הוא נזכר באווירה במשחקים ונדלק על האפשרות של לבוא ולשחק עבור הקהל. היכולת שלו לשחק בשתי עמדות, להתאים את סגנון המשחק שנדרש ממנו ולשמור כמעט על כל עמדה תאפשר לנו גמישות וחופש".

 

מקי שיחק בלא מעט ליגות גדולות ביבשת, כמו גרמניה וצרפת, ואת העונה החולפת העביר בטורק טלקום אנקרה מהליגה הטורקית השנייה במדיה רשם 18.5 נקודות, 6.2 אסיסטים ו-6.1 ריבאונדים.

 

מקי אמור לחלוק את הקו האחורי יחד עם רביב לימונד, כל עוד הגארד הישראלי יישאר כשיר. אחת המחשבות של הצוות המקצועי הייתה למצוא רכז שיוכל מצד אחד לנפק נקודות, אך מנגד גם להפעיל את לימונד ולהוריד ממנו עד כמה שאפשר את הנטל הובלת הכדור.

 

מקי. מאחד כוחות עם פרנקו (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
מקי. מאחד כוחות עם פרנקו(צילום: אוהד צויגנברג)

 

מקי מצטרף לסגל של האדומים שממשיך להיבנות וכולל את אדריאן בנקס, רפי מנקו, יונתן רבינוביץ', צוף בן משה, תומר גינת, דניאל איידן ומאט הווארד שחתם אתמול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
טייוויין מקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים