שתף קטע נבחר

יורופקאפ: הרצליה מול אוסטרוב הפולנית

הקבוצה של מיקי גורקה תפגוש את הפולנים בשלב המוקדמות. המשחק הראשון ייערך באולם היובל, הגומלין כעבור כשבוע. עוד לא נקבעו תאריכים לצמד המפגשים

בני הרצליה תפגוש את אוסטרוב הפולנית בסיבוב המוקדמות הראשון של היורופקאפ - כך נקבע בהגרלת המשחקים שנערכה היום (ה') במינכן.

 

שלב המוקדמות הראשון נקבע לתאריכים 20 ו-27 בספטמבר, אך בשל חגי תשרי, מועדי המפגש הכפול ייקבעו רק בשבוע הבא. המשחק הראשון ייערך באולם היובל, הגומלין כעבור כשבוע. המנצחת תתמודד במפגש כפול מול פורטו בתחילת אוקטובר.

 

אוסטרוב חגגה בעונה החולפת 70 שנה להיווסדה, אבל בתחילת העשור הנוכחי עוד שיחקה בליגה השלישית בפולין. לפני שלוש שנים היא טיפסה חזרה לליגה הבכירה ובעונה החולפת כבר סיימה במקום השלישי והפסידה בחצי גמר הפלייאוף 3:2 לז'ילונה גורה, שזכתה באליפות. את הקבוצה מדריך שחקן העבר המקדוני, אמיל ראיקוביץ' בן ה-38, שחזר אליה בקיץ שעבר לקדנציה שנייה אחרי שעזר לה לעלות לליגה הבכירה.

 

הקבוצה, שחוזרת לאירופה לראשונה מאז 2003, נפרדה לאחרונה ממארק אנטוניו קרטר שעבר לריטאס וילנה ומקאמיל צ'אנאס המקומי. עדיין לא ברור אם הסנטר שון קינג, שנבחר לשחקן העונה בפולין אשתקד עם ממוצעי דאבל-דאבל, ימשיך לעונה נוספת. הרכז הנמוך ארון ג'ונסון (1.73 מ'), שהיה מלך האסיסטים בעונה החולפת, האריך חוזה ואליו הצטרפו בסגל הפורוורדים מיכאל צ'ילינסקי (שחקן הנבחרת לשעבר) ומתאוש קוסטרשוובסקי שהגיע מטורוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
מיקי גורקה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים