שתף קטע נבחר

במינהלת דורשים לבטל את תפקיד משבץ השופטים

שמואל פרנקל מעוניין שתוכנת מחשב תהיה זו שתכריע על שיבוצי השופטים. כמו כן יצטרכו לחתום על קוד אתי. ליגת העל לא תוגדל ל-14 קבוצות, נושא האולמות באילת, נס ציונה והרצליה יובא לדיון אצל שרת הספורט, מירי רגב

האם אנחנו בדרך למשבר בין איגוד השופטים למינהלת הליגה בכדורסל? יו"ר המינהלת, שמואל פרנקל, מתכוון לדרוש מאנשי האיגוד לבטל את תפקיד משבץ השופטים, כאשר השיבוצים יוחלטו על ידי תוכנת מחשב ולא על ידי גורם אנושי. יש לציין כי בתפקיד נכון לעכשיו מכהן שופט העבר, משה ביטון.

 


 

פרנקל למעשה לקח את הצד של הקבוצות שמרגישות פגועות מאוד מהתנהלות השופטים במיוחד בפלייאוף, וחלקן אף טוענות לשיבוצים לא מקצועיים. בנוסף, במינהלת ידרשו שהשופטים יחתמו על קוד אתי מסודר, שמאשר כי מבחינתם הם יכולים לשפוט כל קבוצה בתום לב.

 

לא מאמין שהליגה צריכה לגדול ל-14 קבוצות. פרנקל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
לא מאמין שהליגה צריכה לגדול ל-14 קבוצות. פרנקל(צילום: עוז מועלם)

 

בפגישה שערך פרנקל עם עיתונאים היום הוא דיבר גם על כך שבסוף השנה ההסכם עם ארגון השחקנים בנוגע לחוק הרוסי צפוי להסתיים. לדעתו החוק צריך להימשך כי הוא הוכיח את עצמו. כמו כן, יו"ר המינהלת טען כי הוא לא מאמין שהליגה צריכה לגדול ל-14 קבוצות מכיוון שאין מספיק ישראלים איכותיים, והדבר יביא לפגיעה באיכות הליגה.

 

אחד הנושאים הכואבים ביותר למינהלת הוא נושא האולמות. לצד המתקנים החדשים שהוקמו בירושלים, חולון ותל אביב, יש עדיין קבוצות כמו למשל הפועל אילת, בני הרצליה ועירוני נס ציונה, שמשחקות באולמות לא ראויים. במינהלת מקווים ששרת הספורט מירי רגב תרים את הכפפה במסיבת עיתונאים מיוחדת שהיא עומדת לערוך בחודש אוקטובר ובה תדבר על העניין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שמואל פרנקל
צילום: אורן אהרוני
מומלצים