שתף קטע נבחר

 

נהריה החתימה את זיו בן צבי ויריב עמירם

הרכז ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל והפורוורד מבני הרצליה הצטרפו לקבוצה של אריק אלפסי. יו"ר המועדון: "אין לי ספק שהם יקבלו דקות משחק והזדמנות להוכיח את יכולותיהם ואת הפוטנציאל המקצועי הטמון בהם"

עירוני נהריה הודיעה היום (ג') על החתמתם של זיו בן צבי ויריב עמירם. בן צבי (25, 1.88 מ') שיחק בעונה שעברה במדי הפועל גלבוע/גליל וקלע 3.4 נקודות למשחק, לצד 1.6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים בממוצע. עמירם (23, 2.03) שיחק בעונה החולפת בבני הרצליה ובתשעה משחקי ליגה תרם 3 נקודות, 2.2 ריבאונדים ומדד 2.7 ב-11 דקות, בעוד בשלושה משחקי פלייאוף עלה ל-5.7 נקודות, 5.0 ריבאונדים ומדד 8.3 בממוצע.

 


 

יו"ר עירוני נהריה, ניסים אלפסי, אמר על ההחתמות: "אני שמח שהצלחנו להביא למועדון את זיו ויריב, שני שחקנים צעירים, מבטיחים וכישרוניים. אין לי ספק שבקבוצתנו השניים יקבלו דקות משחק והזדמנות להוכיח את יכולותיהם ואת הפוטנציאל המקצועי הטמון בהם, וגם להתקדם".

 

"שחקנים מבטיחים וכישרוניים". בן צבי ועמירם (צילום: עירוני נהריה) (צילום: עירוני נהריה)
"שחקנים מבטיחים וכישרוניים". בן צבי ועמירם(צילום: עירוני נהריה)

 

זיו בן צבי גדל במחלקת הנוער של גלבוע/מעיינות ועלה לראשונה לקבוצת הבוגרים גלבוע/גליל בעונת 2010/11. הוא השתייך לסגל המורחב של נבחרת הנוער ואף נבחר לחמישיית המצטיינים השנייה של הליגה לנוער בעונת 2009/10.

 

בתום עונת 2010/11 ירד הרכז לליגת המשנה, שם שיחק במדי הפועל יקנעם/מגידו ולאחר מכן עבר להפועל מגדל העמק בליגה הארצית, איתה עלה לליגה הלאומית. בעונת 2015/16 שיחק במדי הפועל עפולה, בה קלע 10.8 נקודות בממוצע למשחק, מסר 5.6 אסיסטים, חטף 2.5 כדורים והוריד 3.0 ריבאונדים.

 

משחק השיא של יריב עמירם במדי בני הרצליה - מול נהריה בחודש מאי

משחק השיא של יריב עמירם במדי בני הרצליה - מול נהריה בחודש מאי

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

יריב עמירם הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ובעברו שיחק במדי הפועל כפר סבא ואליצור יבנה מהליגה הלאומית. בעונה החולפת הוא הצטרף להרצליה. את הפריצה שלו עשה עמירם בסיבוב השלישי, כאשר הוקפץ לחמישייה בשל מכת פציעות והפתיע את כולם בניצחון הביתי על נהריה עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ומדד 18 ב-40 דקות מלאות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אריק אלפסי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים