שתף קטע נבחר

אייל שולמן יצטרף לאימוני הפועל תל אביב

נכון לעכשיו הרכז עדיין לא יקבל חוזה לעונה הבאה, אבל אם ירשים בקבוצה ישקלו להחתימו. ירד בעונה החולפת עם קריית גת לליגה הלאומית

הפועל תל אביב עדיין מחפשת שני זרים כדי שיסגרו עבורה את הסגל לעונה הקרובה, אבל בינתיים המאמן דני פרנקו חושב על אופציות נוספות בגזרת הישראלים.

 


 

על פניו הסגל המקומי של האדומים סגור עם רביב לימונד, אדריאן בנקס, רפי מנקו, צוף בן משה ותומר גינת, אבל פרנקו החליט לתת צ'אנס לאייל שולמן שיתחיל היום להתאמן עם הקבוצה באימונים הלא רשמיים שהיא עורכת.

 

יקבל צ'אנס. שולמן (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
יקבל צ'אנס. שולמן(צילום: אבי רוקח)

 

שולמן יודע כי אף אחד בהפועל תל אביב לא מבטיח לו חוזה בקבוצה, אבל מצד שני אם ירשים קיימת אפשרות כי יוחתם. המחשבה נכון לעכשיו בצוות המקצועי היא לצרף גארד זר נוסף לצדם של טיווין מקי ולימונד.

 

שולמן בן ה-29 שיחק בעונה החולפת במכבי קריית גת וירד עם הדרומיים ללאומית. הוא העמיד ממוצע של 8.5 נקודות ו-3.7 אסיסטים ב-28.7 דקות. קודם לכן שיחק הרכז בהפועל חולון, עירוני נהריה, ברק נתניה ומכבי ראשון לציון.

 

בעניין אחר, ביום שני האחרון ערך פרנקו שיחה עם 150 מחברי העמותה שהגיעו לכפר הירוק כדי לשמוע על התוכניות המקצועיות וההכנות של הקבוצה לעונה החדשה. האדומים יחלו את האימונים הרשמיים בעוד כשבועיים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אייל שולמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים