שתף קטע נבחר

עירוני נהריה: עוסמאן דראם חתם

הסנטר האמריקני-גנאי (23, 2.06 מ') ששיחק בעונה שעברה בליגה הטורקית יהיה הזר הרביעי בקבוצה של אריק אלפסי. מכבי חיפה: לוק מרטינס נחת

עירוני נהריה השלימה היום (ד') את סגל השחקנים שלה לקראת העונה הבאה לאחר שהחתימה את הסנטר עוסמן דראם, שיהיה הזר הרביעי בקבוצה של אריק אלפסי. הצדדים הגיעו להבנות בסוף השבוע האחרון והחליפו טיוטת חוזה בסוף השבוע שעבר. היום נחתמה ההעברה באופן רשמי.

 


 

דראם, אמריקני-גנאי (23, 2.06), הגיע לישראל אחרי שבעונה שעברה שיחק בסמסונספור הטורקית, בה העמיד ממוצעים של 14.8 נקודות ו-11.5 ריבאונדים. בינואר האחרון הוא נפצע בשריר בבית החזה וסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

 

עוסמאן דראם (צילום: getty images) (צילום: getty images)
עוסמאן דראם(צילום: getty images)

 

את הקריירה הספורטיבית שלו החל דראם באוניברסיטת קווינפק בה רשם בעונה הראשונה 14.8 נקודות ו-11.1 ריבאונדים למשחק. לאחר שהרשים עבר לחובנטוד בדאלונה, במדיה שיחק בעונת 2015/16 ורשם ממוצעים של 7 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק.

 

יו"ר עירוני נהריה, ניסים אלפסי: "אני שמח ומברך על החתמתו של השחקן הכישרוני עוסמאן דראם. עמלנו קשה במהלך הקיץ בכדי לבנות סגל איכותי, טוב ואטרקטיבי שיתמודד בליגה בכבוד ובהצלחה".

 

לוק מרטינס היום בנתב"ג (צילום: מכבי חיפה) (צילום: מכבי חיפה)
לוק מרטינס היום בנתב"ג(צילום: מכבי חיפה)

 

מכבי חיפה: לוק מרטינס נחת

אחרי הגעתו של ויילי וורקמן, ששידרג את חוזהו לעונה הבאה במדי מכבי חיפה, תצא סגנית האלופה למסע משחקים בארה"ב בתחילת השבוע הבא. הבוקר נחת בישראל לוק מרטינס, שיעבור בדיקות רפואיות מקיפות ויצטרף לאימונים.

 

מחרתיים תקיים הקבוצה אימון ראשון  לאחר חזרתם של המאמן, עופר רחימי, דניאל קופרברג ונתנאל ארצי מהאוניברסיאדה בטייוואן. בשבת צפוי לנחות הסנטר החדש ברנדון באומן.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אריק אלפסי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים