שתף קטע נבחר

אלכס טיוס נפצע בניצחון מכבי ת"א על חיפה

הצהובים הביסו 63:86 את הקבוצה של עופר רחימי וסיימו במקום השלישי בטורניר אלון. הפורוורד נפצע בקרסול ועורר דאגה. דשון תומאס נפגע אף הוא, אך חזר לשחק. חולון ניצחה בגמר את גלבוע/גליל 78:80. הפועל ת"א זכתה בטורניר סגל

אחרי ההפסד להפועל חולון בחצי גמר טורניר אלון, מכבי תל אביב ניצחה 63:86 את מכבי חיפה במשחק על המקום השלישי בטורניר.  

 

ביום חמישי האחרון הפסידו שחקניו של נבן ספאחיה 88:82 להפועל חולון במשחק בו נפצע נוריס קול בכתפו, פציעה שתשבית אותו לשלושה שבועות. הערב (שבת) נפצע אלכס טיוס בקרסול במהלך הרבע הראשון. הלחץ אצל הצהובים התגבר כשדשון תומאס נאנק מכאבים בסוף הרבע השלישי וירד לחדר ההלבשה, אבל הצליח להוריד את מפלס הלחץ של ספאחיה כשחזר אחרי מספר דקות.

 

פייר ג'קסון (צילום: מכבי ת"א) (צילום: מכבי ת
פייר ג'קסון(צילום: מכבי ת"א)

 (צילום: מכבי ת"א) (צילום: מכבי ת
(צילום: מכבי ת"א)

הצוות המקצועי של מכבי ת"א (צילום: מכבי ת"א) (צילום: מכבי ת
הצוות המקצועי של מכבי ת"א(צילום: מכבי ת"א)

 

יובל זוסמן (צילום: מכבי תל אביב) (צילום: מכבי תל אביב)
יובל זוסמן(צילום: מכבי תל אביב)

מייקל רול (צילום: מכבי תל אביב) (צילום: מכבי תל אביב)
מייקל רול(צילום: מכבי תל אביב)

 

שחקניו של עופר רחימי פתחו טוב יותר את הרבע הראשון ואף עלו ליתרון של 13 נקודות, אבל רבע שני חד צדדי אחרי ריצת 4:21 איפשר לצהובים לסיים את המחצית הראשונה עם יתרון דו ספרתי.

 

מהלך משחק

מכבי חיפה עלתה ל-5:11 בזמן שעופר רחימי קיבל עבירה טכנית, עוז בלייזר שמר על היתרון של קבוצתו והעלה לדו ספרתי, 7:17 שחקניו של נבן ספאחיה לא הצליחו למצוא את הסל ובעיקר החטיאו זריקות פנויות, באומן והובר ניצלו זאת כדי לעלות ל-9:22 תומאס עלה מהספסל וצמצם, 13:22.

 

ברבע השני ג'קסון ובולדן התחילו להתעורר והובילו את הצהובים לריצת 4:16 וליתרון 26:29. רול וקיין סיימו את המחצית הראשונה עם 30:44. גם ברבע השלישי הירוקים לא ממש הפריעו לצהובים, והקבוצה של ספאחיה ירדה לרבע הרביעי עם יתרון 54:68. הרבע הרביעי היה גרבאג' טיים, וספאחיה נתן דקות ליובל זוסמן הצעיר.

 

קלע 14 נקודות להפועל ת"א. רפי מנקו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קלע 14 נקודות להפועל ת"א. רפי מנקו(צילום: ראובן שוורץ)

 

מי שזכתה בטורניר אלון היא הפועל חולון שרשמה 78:80 דרמטי על גלבוע/גליל. טו הולוויי הצטיין עם 24 נקודות, כולל 4 מ-6 מחוץ לרשת.

 

הפועל ת"א זכתה בטורניר סגל

הפועל תל אביב עדיין לא השלימה את הסגל לקראת העונה הבאה (משחקת עם שלושה זרים), אבל זה לא הפריע לה לנצח הערב את מכבי אשדוד 79:85 ולזכות בטורניר על שם אודי סגל שנערך באילת. אייל שולמן הוביל את הקלעים עם 19 נקודות ושלשה קריטית במאני טיים שסידרה לאדומים את הניצחון.

 

הוסיפו לקלוע להפועל ת"א: רפי מנקו 14, טיי מקי 12, מאט האוורד 11, תומר גינת ורביב לימונד 9 כ"א, אדריאן בנקס 4, ג'ף אלן 3, צוף בן משה ושחר עמיר 2 כ"א.

 

במשחק על המקום השלישי ניצחה הפועל אילת את עירוני נס ציונה 77:79 בזכות שלשה מחצי מגרש עם הבאזר של ג'ורדן לויד (26 נקודות), העניקה לאילתים את הניצחון. דימטריוס טרידוול הוסיף 21 לאילת. גארי בראון רמירז הוביל את המפסידה עם 19, אלישי כדיר תרם 13.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
נבן ספאחיה
צילום: יאיר שגיא
מומלצים