שתף קטע נבחר

הרצליה: שארפ ישחק גם בכפ"ס, עמית ארליך מצטרף

בזכות חוק הכרטיס הכפול ישחק בנו של שחקן העבר גם בקבוצה מהליגה הלאומית, במקביל לזו של מיקי גורקה. את הסגל ישלים בנו של רותם ארליך, שב-1995 הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה

די.ג'יי שארפ ימשיך לשחק בבני הרצליה גם בעונה הבאה, ובזכות הכרטיס הכפול יופיע במקביל גם במדי הפועל כפר-סבא מהלאומית. הקבוצה של מיקי גורקה הודיעה גם על החתמת הרכז עמית ארליך (20, 1.85 מ').

 

שארפ (20, 1.85 מ'), בנו של שחקן העבר דרק שארפ, גדל במחלקת הנוער של בני הרצליה וחזר למועדון בעונה שעברה. בסיום העונה הוא ניצל את מכת הפציעות של הקבוצה כדי להוכיח את עצמו עם כמה הופעות טובות. בסדרת הפלייאוף מול מכבי ת"א הוא רשם 10.3 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-37 אחוזים לשלוש, כולל שיא קריירה של 16 נקודות.

 

שארפ (משמאל). יעבוד קשה בעונה הקרובה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שארפ (משמאל). יעבוד קשה בעונה הקרובה(צילום: ראובן שוורץ)

 

את הסגל של הרצליה לעונה הקרובה ישלים כאמור ארליך. הרכז, שגדל במחלקת הנוער של המועדון הוא בנו של רותם, שב-1995 הוביל את בני הרצליה לזכייה בגביע המדינה.

 

את קריירת הבוגרים שלו החל ארליך באליצור אשקלון מהלאומית, ובאמצע עונת 2015/16 הצטרף למכבי קריית גת מהליגה הבכירה. בעונה שעברה שיחק בעירוני רמת גן מהליגה השנייה, במדיה רשם 26 הופעות 6.5 נקודות, 1.5 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים ב-17 דקות בממוצע למשחק.

 

הרצליה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול אוסטרוב במוקדמות היורופקאפ. הנהלת הקבוצה עשתה מאמצים גדולים כדי להימנע מלשחק במהלך החג, ולפיכך המשחקים ייערכו ב-24 בספטמבר באולם היובל וב-28 בספטמבר בפולין. המנצחת במפגש הכפול תתמודד מול פורטו על הכרטיס לשלב הבתים של המפעל. מחרתיים (שלישי) תתארח תפגוש הקבוצה את מכבי אשדוד/באר טוביה במשחק הכנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
די.ג'יי שארפ
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים