שתף קטע נבחר

אריק אלפסי: "יש אצלנו שחקנים רעבים"

מאמן עירוני נהריה מרוצה מהניצחון על הפועל ירושלים (84:87) ברבע גמר גביע ווינר ויפגוש בארבע האחרונות את הפועל גלבוע/גליל (ג', 21:00)

באיחור של ארבעה חודשים, ורגע לפני המפגש המסקרן ביניהן במחזור הפתיחה של ליגת העל, הדיחה אתמול (ב') עירוני נהריה את הפועל ירושלים ברבע גמר גביע ווינר לאחר ניצחון 84:87. לסגולים אין יותר מדי זמן לשמוח שכן היום (שלישי) היא כבר תפגוש בחצי גמר את הפועל גליל/גלבוע (21:00).

 

שמחה גדולה הייתה בחדר ההלבשה של עירוני נהריה אחרי המשחק, כשבקבוצה היו מעודדים מאוד מהמחצית השנייה, בעיקר הקשיחות בהגנה שהצליחה לעצור שוב ושוב את הקלעים של הפועל ירושלים.

 

אריק אלפסי  (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
אריק אלפסי (צילום: אלעד גרשגורן)
 

 

אגב, מי שצפה עד כה במשחקי ההכנה של נהריה לקראת העונה, יכול בהחלט להתרשם שמדובר במתכונת שחוזרת על עצמה, כשגם במשחקי ההכנה מול ראשון לציון וגליל/גלבוע היא פתחה חלש אבל עלתה מצוין מחדר ההלבשה במחצית והצליחה להפוך את התוצאה.

 

אלכס יאנג, שסיפק 10 נקודות ברבע השלישי ו-23 בסך הכל אמר: "רק רצינו לבצע את תכנית המשחק. ידענו שהתחלנו קצת חלש בהגנה, אבל אנחנו משחקים מול האלופה ורצינו להצהיר מולם, וזה מה שעשינו. חדר ההלבשה שלנו מגובש מאוד וידענו שאם נעשה עצירות בהגנה, ונשחק בצורת המשחק שלנו, אז אנחנו יכולים לנצח".

 

אלכס יאנג  (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אלכס יאנג (צילום: אורן אהרוני)

 

מאמן נהריה, אריק אלפסי: "אני רוצה לראות שאנחנו משחקים יותר טוב בדקות הקריטיות. חינכו אותי מגיל צעיר לא להפסיד שום משחק, אני מחנך את השחקנים שלי לאותו דבר. זה קשה לבנות קבוצה בתקציב קטן, היה לי חשוב לשלב יותר ישראלים. לא הצלחנו לשמור על הזרים, אבל יש אצלנו שחקנים רעבים להצליח ולהוכיח את עצמם".

 

סטו דאגלאס: "זה לא הולך להיות קל, שיחקנו נגד גליל/גלבוע פעמיים במשחקי ההכנה (הפסד ותיקו) ולא הצלחנו לנצח, גם הפעם אני מאמין שיהיה מפגש טוב ברמה גבוהה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
אריק אלפסי
צילום: גיל נחושתן
מומלצים