שתף קטע נבחר

"רוצה להראות לקבוצות ה-NBA שיש לי מה לתת"

ג'וש סמית', המצטרף המפתיע למסע המשחקים של מכבי חיפה לארצות הברית, אמר לקראת המפגש מול יוטה ג'אז (בין רביעי לחמישי): "זו הזדמנות טובה בשבילי". סמארדו סמואלס הגיע לאימון כששערו צבוע בירוק

שחקני מכבי חיפה התארחו אתמול (ב') לארוחת ערב במרכז הקהילה היהודית בסולט לייק סיטי, לקראת המשחק מול יוטה ג'אז (בין רביעי לחמישי, 04:00 לפנות בוקר) שיפתח את המסורתי של המועדון לארצות הברית.

 

קפטן הירוקים עוז בלייזר והפורוורד ווילי וורקמן הודו למארחים על קבלת הפנים החמה. שחקני הקבוצה סיפרו על פרויקט "חיפה הופס לילדים" אותו היא מפעילה ועל הפעילות הקהילתית של המועדון. השחקנים הצטלמו והעניקו חתימות לבאי האירוע. מוקדם יותר הסנטר סמארדו סמואלס הגיע לאזור והצטרף לאימון כששערו צבוע בירוק.

 

ג'וש סמית' (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ג'וש סמית'(צילום: רויטרס)

 

ג'וש סמית', אלוף תחרות ההטבעות ב-NBA לשעבר שהעמיד ממוצעי קריירה של 14.6 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים בליגה הטובה בעולם, אמר לאתר הרשמי: "המטרה שלי היא להראות לקבוצות NBA, שלא ראו אותי בשנה האחרונה, שעדיין יש לי הרבה מה לתת. זו הזדמנות טובה בשבילי לבוא לשחק מול יוטה, אינדיאנה ופורטלנד. שמעתי שישראל מדהימה וזה מקום שאני חייב לבקר בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים