שתף קטע נבחר

גביע הליגה הלאומית: נקבעו משחקי חצי הגמר

עירוני קריית אתא תפגוש את הפועל עפולה, הפועל רמת גן/גבעתיים תשחק מול מכבי קריית גת

עירוני קריית אתא מול הפועל עפולה והפועל רמת גן/גבעתיים נגד מכבי קריית גת - אלו משחקי חצי הגמר שייערכו בראשון ונקבעו הערב (ג') בתום מחזור הסיום בשלב הבתים של גביע הליגה הלאומית.

 

קריית אתא העפילה מבית צפון 2 על חשבון הפועל חיפה למרות שהפסידה לה ברוממה. זאת בעקבות שוויון בנקודות בין קבוצות הבית, שהוכרע על הפרש סלים. מקרה דומה התרחש בבית צפון 1, ממנו עלתה הפועל עפולה, שהביסה בחוץ את הפועל גליל עליון.

 

מאמן קריית גת, רועי חגאי (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
מאמן קריית גת, רועי חגאי(צילום: ראובן כהן)

 

היחידה שטרם נוצחה בטורניר ההכנה לליגת המשנה היא הפועל רמת גן/גבעתיים שהעפילה מבית מרכז, לאחר שגברה על מכבי הוד השרון וצברה את כל שש הנקודות.

 

בפסגת בית דרום סיימה מכבי קריית גת, שבמשחק על הכרטיס לפיינל פור מחצה את הפועל באר שבע.

 

בית צפון 1

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 89:69. הקבוצה מבירת העמק עם עודד הנדלר על הקווים - יממה לאחר שנפרדה מהמאמן יוסי בוכניק - פתחה את המשחק בסערה, הרבה בזכות טראוויס קוהן, והוליכה 18:28 בתום הרבע הראשון. הדריסה נמשכה ברבע השני, אולם עד למחצית צמצמו הביתיים ל-48:35. במחצית השנייה הם כבר הרימו ידיים והובסו בחמש נקודות יותר מההפרש שהיה בכל זאת מעלה אותם לפיינל פור. הפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל הייתה חופשית.

 

טבלה סופית (שני משחקים לכל קבוצה): 1. עפולה 3 נקודות (הפרש סלים: 9+), 2. גליל 3 (1־), 3. מגדל/יזרעאל 3 (8־).

 

בית צפון 2

הפועל חיפה - עירוני קריית אתא 77:84. האורחים מהקריות היו יכולים גם להפסיד בפער חד ספרתי ולעלות, וזה בדיוק מה שקרה. הפתיחה הייתה כולה של המקומיים שהובילו 18:28 בתום הרבע הראשון. ברבע השני קריית אתא הידקה את ההגנה ועם יכולת נהדרת של מאליק קוק (16 נקודות במחצית) ירדה למחצית ביתרון 39:43. בהמשך חיפה ברחה ל-16 נקודות יתרון חמש דקות לבאזר, שהיה מקנה לה את הכרטיס לחצי הגמר, אולם קבוצתו של שקד שוהם צימקה ועלתה. מכבי קריית מוצקין הייתה חופשית.

 

טבלה סופית (שני משחקים לכל קבוצה): 1. קריית אתא 3 נקודות (הפרש סלים 4+), 2. קריית מוצקין 3 (2+), 3. חיפה 3 (6־).

 

בית מרכז

מכבי הוד השרון - הפועל רמת גן/גבעתיים 83:77. הפתיחה הייתה כולה של המארחים שעם מטווח שלשות ירדו למחצית ביתרון דו ספרתי 37:47. האורחים פתחו את הרבע השלישי עם ריצת 0:10 אבל הוד השרון לא ויתרה והוליכה 57:63 בתום הרבע השלישי. נועם לייש קבר שלשה אדירה בדרך לניצחון נוסף של מתן חרוש.

מכבי עירוני רעננה - הפועל כפר סבא 66:83. שחקניו של ברק פלג שלטו מהפתיחה בדרך לניצחון, אולם זה לא הספיק להם למקום הראשון.

 

טבלה סופית (לאחר שלושה מחזורים): 1. רמת גן/גבעתיים 6 נקודות, 2. רעננה 5, 3. הוד השרון 4, 4. כפר סבא 3.

 

בית דרום

מכבי קריית גת - הפועל באר שבע 62:84. הקבוצה של רועי חגאי הובילה 10:19 בתום הרבע הראשון. מהרבע השני היא פתחה פער אותו האדומים התקשו לסגור. רוברט רות'בארט בלט בשורות המנצחים.

 

מכבי רחובות - אליצור יבנה 87:94. ניצחון בכורה לרחובותים ששרדו מותחן. האורחים הציגו כדורסל טוב ולאורך כל המשחק קיבלנו חילופי יתרון מפעם לפעם, אבל הקבוצה של אבנר יאור הייתה מרוכזת יותר בסיום.

 

טבלה סופית (לאחר שלושה מחזורים): 1. קריית גת 5 נקודות, 2. באר שבע 5, 3. רחובות 4, 4. יבנה 4.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים