שתף קטע נבחר

"מכבי ת"א חגגה עלינו בריבאונד, היינו רכים"

יפתח זיו סיכם את ההפסד של עירוני נהריה 93:79 בגמר גביע ווינר לצהובים: "היה לנו קשה לייצר נקודות בצבע. אנחנו מתחילים להיראות יותר ויותר טוב"

 

עירוני נהריה יצאה אמש (חמישי) מהאולם בחולון בתחושת אכזבה גדולה בעקבות ההפסד למכבי תל אביב 93:79. למרות פערי הרמות הברורים, בנהריה האמינו שהם מסוגלים להפתיע את הצהובים ולזכות לראשונה בתולדותיה בגביע ווינר.

 

בצוות המקצועי כבר מסיקים מסקנות מהמשחק. הראשונה היא הקושי בהגנה להתמודד עם הפיזיות והגובה של שחקני מכבי ת"א. לצהובים היו 48 ריבאונדים לעומת 27 בלבד של שחקני נהריה. "היה לנו קשה לשמור עליהם מתחת לסל", הודו בקבוצה.

 

אלפסי. בנהריה האמינו שינצחו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אלפסי. בנהריה האמינו שינצחו(צילום: אורן אהרוני)

 

בעיה נוספת מסתמנת במשחק הפנים בהתקפה. נהריה התבססה על זריקות מחוץ לקשת, אבל בימים שהכדורים לא ייכנסו תהיה לשחקנים בעיה. אתמול עמדו הסגולים על 10 מ-27 ניסיונות לשלוש (37 אחוז).

 

הרכז יפתח זיו אמר: "פתחנו רכים מדי ולא ציפינו שזה יהיה כך. מכבי חגגו עלינו בריבאונד במחצית הראשונה וזה עלה לנו בהפרש דו ספרתי. בתחילת הטורניר לא ידענו לאן נגיע, ניצחנו פעמיים וחבל שלא עשינו זאת גם בגמר. אנחנו לא מחפשים לבוא בהצהרות, נבוא בכל משחק להילחם ולנצח".

 

וובסטר נלחץ על ידי משעור ובולדן (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
וובסטר נלחץ על ידי משעור ובולדן(צילום: ראובן שוורץ)

 

"היה לנו קשה לייצר נקודות בצבע", הוסיף זיו. "אנחנו קבוצה רעבה עם שחקנים חדשים שמתחברים אחד לשני. אנחנו מתחילים להיראות יותר ויותר טוב. כמובן שיש לנו אנרגיות לקראת המשחק ביום ראשון (בפתיחת הליגה נגד הפועל ירושלים), בכל זאת מדובר במשחק הראשון העונה מול הקהל הביתי שלנו. חיכינו לרגע הזה".

 

ואם במועדון מעוניינים בסיבות לאופטימיות, הם יכולים לשאוב אותן מתצוגת העידוד הנפלאה של אלף האוהדים שעשו את הדרך במוצאי החג מנהריה לאולם בחולון. שבעה אוטובוסים יצאו מהצפון למרכז, וגם ראש העיר, ז'קי סבג, הגיע לתמוך בקבוצתו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יפתח זיו ומייקל רול
צילום: אורן אהרוני
מומלצים