שתף קטע נבחר

שחקני י-ם מתלוננים: "האימונים ארוכים"

לצד חוסר הכימיה עם קציקאריס, השחקנים מצאו סיבה נוספת להתלונן: "יש שלושה משחקים בשבוע וכל אימון הוא לפחות שעתיים, זה מטורף". בשבת (20:40) הם יפגשו את מכבי ראשון לציון. הפועל תל אביב תצא למשחק חוץ קשה בנהריה (18:55)

 

אחרי ההפסד המאכזב ביורוקאפ 86:72 ללייטקבליס הליטאית, ולצד חוסר הכימיה בין השחקנים למאמן פוטיס קציקאריס, הפועל ירושלים תארח מחר (שבת, 20:40) את מכבי ראשון לציון במחזור השני של ליגת העל. בנוסף, שחקני ירושלים התלוננו על אורך האימונים: "יש לנו שלושה משחקים בשבוע. לעשות אימונים של שעתיים כל פעם בשבוע כזה זה פשוט יותר מדי", אמר אחד השחקנים.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

"יש לנו משחק ראשון בבית יחד עם הקהל שלנו, אני מאמין שלמדנו הרבה מההפסד האחרון ואנחנו בדרך הנכונה", אמר קציקאריס לקראת המשחק. "יש לנו הזדמנות טובה מחר לשחק חזק ולנצח".

 

קציקאריס ומאור. בלגן בירושלים (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
קציקאריס ומאור. בלגן בירושלים(צילום: גיל נחושתן)

 

בצד השני, ראשל"צ תערוך את הבכורה שלה העונה בליגה מאחר ומשחקה מהמחזור הראשון מול מכבי חיפה נדחה בעקבות המסע של הירוקים בארצות הברית. כזכור, קבוצתו של שמוליק ברנר כבר הספיקה לבצע חילופי זרים כשצירפה את מרפי הולוויי על חשבונו של ג'ראלד בברלי. עודד ברנדוויין שסובל משבר בכף ידו, ייעדר לפחות עוד 10 ימים.

 

הפועל ת"א מגיעה לעין שרה

המשחק השני שייערך מחר יפגיש את עירוני נהריה והפועל תל אביב (18:55). נהריה תנסה לרשום ניצחון ראשון העונה על חשבון האדומים שמבחינתם מגיעים אחרי ה-78:81 על הפועל חולון בהיכל קבוצת שלמה.

 

צוף בן משה ששותף לדקה אחת בלבד בניצחון על חולון, נפגע באימון בקרסול ולא ייקח חלק בהתמודדות. כ-400 אוהדים צפויים להגיע עם הקבוצה לאולם בעין שרה. "אנחנו אחרי שבוע אימונים לא קל, אבל מוכנים למשחק", אמר דני פרנקו. "נהריה קבוצה טובה במומנטום חיובי והמשחק מהווה עבורנו אתגר גדול. אנחנו יודעים איך להתנהג על המגרש כדי לחזור עם הניצחון הביתה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
פוטיס קציקאריס
צילום: אורן אהרוני
מומלצים