שתף קטע נבחר

"יש שחקנים שלא מזיזים את הרגליים שלהם"

בהפועל ירושלים לא אהבו את ההתפרקות ההגנתית ב-91:83 לבאיירן מינכן, בעיקר במחצית הראשונה: "מקבלים נקודות על הראש בלי שום התנגדות". הלפרין: "כשאתה במינוס 16 מול קבוצה בסדר גודל של באיירן, כמעט שזה בלתי אפשרי לחזור"

הפועל ירושלים נכנסה אתמול לבור גדול, אחרי ההפסד 91:83 לבאיירן מינכן ונמצאת בסכנת הדחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים, כשהיא במאזן 3:0.

 

  • לטבלאות היורוקאפ

 

שחקניו של פוטיס קציקאריס הופיעו למשחק רק ברבע האחרון, הצליחו לחזור מפיגור דו ספרתי עד למינוס שש, אבל ביתר הדקות הציגו רכות הגנתית ומחסור באנרגיות, נחסמו פעם אחר פעם בדרך לסל, החטיאו כדורים קלים, קיבלו החלטות גרועות, איבדו כדורים ובעיקר את הראש.

 

גורם בקבוצה סיפר: "נכון שיש בעיות בהגנה, אבל ראינו ברבע האחרון שהשחקנים יכולים להעלות את הרמה שלהם. רק שיש שחקנים שלא מזיזים את הרגליים שלהם ומקבלים נקודות על הראש בלי שום התנגדות".

 

בקבוצה יש חוסר שביעות רצון ממשחק ההגנה של אלן אומיץ' ומחפשים חיזוק בעמדה שלו, ללא קשר לשחקן זר שיגיע במקומו של קרטיס ג'רלס ששוחרר. אומיץ' סיכם: "בעשר הדקות האחרונות שיחקנו כדורסל מאוד קשוח והראינו את האופי האמיתי שלנו. אולי אם היינו מתחילים את המשחק ככה, התוצאה הייתה אחרת. אני חושב ומאמין שיש לנו קבוצה טובה מאוד שיודעת להילחם. יש לנו סיכוי לעלות לסיבוב השני ללא ספק, הגעתי לכאן כדאי להגיע רחוק".

 

זעם על העבירה שספג בדקה האחרונה. דיי (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
זעם על העבירה שספג בדקה האחרונה. דיי(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הקפטן יותם הלפרין, ששותף ל-13 דקות בלבד, הוסיף: "ברבע הראשון, כשאתה במינוס 16 מול קבוצה בסדר גודל של באיירן, כמעט שזה בלתי אפשרי לחזור. חבל שהעלינו את האגרסיביות רק ברבע האחרון. אני לא חושב שאף אחד חשב שאפשר לשחק חמש דקות ולנצח, לפעמים כשאתה עם הגב לקיר אתה מתחיל להביא את האנרגיות שלא הבאת בהתחלה".

 

הלפרין המשיך: "יש עוד שבעה משחקים לסיום הבית המוקדם, אבל אין ספק שנכנסנו לבור. זה לא יילך ויהיה יותר קל. אם נלמד מהרבע האחרון, אני חושב שיהיה בסדר. שיחקנו בלי ג'רלס, טרנס קינזי וליאור אליהו. פתאום נעלמו לנו שלושה שחקנים שהם בכירים ומשמעותיים, אבל אני לא חושב שזו הסיבה שהפסדנו".

 

אוסטין דיי, שהצטיין עם 28 נקודות, זעם על העבירה הטכנית שספג, דקה לסיום: "זו שריקה שמשנה את המשחק, וחבל. היינו צריכים להיות מרוכזים מהתתחלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
אומיץ' ודיי
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים