שתף קטע נבחר

בראשון: ירושלים פוגשת את אשדוד

מחזור רביעי: האלופה תנסה להתאושש מההפסד ביורוקאפ לבאיירן מינכן נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה. אחרי הבלגן עם האוהדים, הפועל ת"א רוצה לצאת לדרך חדשה בבית מול אילת. נהריה פוגשת את הרצליה

  

המחזור הרביעי בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם שלושה משחקים. המרכזי שבהם יפגיש את הפועל ירושלים ומכבי אשדוד (21:00). הירושלמים עושים את שלהם בליגה (0:3) אבל נמצאים במאזן הפוך ביורוקאפ.

 

 

על הנייר הם לא אמורים להתקשות נגד הקבוצה של בראד גרינברג שחטפה במחזור האחרון תבוסה ב-26 הפרש ממכבי ראשון לציון (98:64). טרנס קינזי ימשיך להיעדר בשורות ירושלים.

 

קציקאריס. יישאר מושלם בליגה? (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
קציקאריס. יישאר מושלם בליגה?(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הפועל תל אביב תארח את הפועל אילת (20:40) אחרי הסערה עם האוהדים במשחק נגד ירושלים, שבעקבותיה נענשה הקבוצה בעונש רדיוס (אותו תקיים בשבוע הבא נגד גלבוע/גליל) ובקנס של 50 אלף שקלים. מבחינה מקצועית האדומים מגיעים במאזן 2:1 וחייבים ניצחון כדי להתקרב לצמרת. מאט הווארד שהיה פצוע בתקופה האחרונה שב לסגל.

 

האדומים יאפשרו כניסה חינם למשחק לילדים עד גיל 12 שיגיעו עם חולצות אדומות. "עבדנו קשה השבוע להכניס את השחקנים לכושר יותר טוב", אמר דני פרנקו. אילת נמצאת במאזן זהה להפועל ת"א ושחררה לאחרונה את דנזל באולס המאכזב. במשחק נוסף תארח עירוני נהריה את בני הרצליה (20:20).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
יוגב אוחיון
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים