שתף קטע נבחר

ללא תומאס ורול, מכבי ת"א תארח את חיפה

הצהובים מגיעים לאחר שני הפסדים ביורוליג וינסו להמשיך במאזן המושלם בליגה (שני, 21:00). ספאחיה: "נתקן את הטעויות מהמשחקים האחרונים". דיברתולומאו יפגשו את האקסית: "יהיה כיף לשחק מולם"

אחרי שני הפסדים ביורוליג, מכבי תל אביב תשוב לליגה, כשתארח מחר (שני, 21:00) את מכבי חיפה במסגרת המחזור הרביעי.

 

לטבלת ליגת ווינר-סל

 

דשון תומאס ומייקל רול לא נרשמו ויקבלו מנוחה לקראת יום חמישי למשחק מול אולימפיה מילאנו. זה יהיה משחק פיקנטי עבור ג'ון דיברתולומאו, ה-MVP של העונה שעברה, שיפגוש את האקסית.

 

הגארד השתלב בינתיים בלי בעיות במדים החדשים ובמחזור האחרון גם היה אחראי לקאמבק מול גלבוע/גליל, כשקלע את כל 11 הנקודות שלו ברבע האחרון.

 

למרות שהירוקים הובסו בצורה קשה רק בשישי האחרון (96:73 לראשל"צ), נבן ספאחיה לא מזלזל ביריבה: "מחכה לנו משחק קשה - אם תסתכלו על שלושת המשחקים האחרונים שלנו, כל משחק הסתיים בהפרש של שתי נקודות. כדי לנצח אני חושב שנצטרך לעשות את הדברים בצורה טובה יותר".

 

לא נרשם. תומאס (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא נרשם. תומאס(צילום: אורן אהרוני)

 

הקרואטי המשיך: "יש לי הרבה כבוד כלפי חיפה, אבל זה משחק ביתי ואנחנו בכושר טוב, כך שאנחנו צריכים לנצח בו. הבנו את הטעויות שלנו מהמשחקים האחרונים, הבנו את הסיבות, היו לנו אימונים טובים מאז, כך שאנחנו מוכנים".

 

דיברתולומאו הוסיף: "יהיה כיף לשחק מול החברים הקודמים שלי לקבוצה ונגד צוות האימון, אבל בסופו של דבר צריך להישאר בפוקוס, לתת הכול ולנצח. כל משחק הוא אתגר בשבילנו, נבוא להראות את הדברים שעבדנו עליהם, חשוב לנו לשחק חזק ולשחק ביחד".

מהצד השני, אחרי התבוסה לראשל"צ, עופר רחימי קיבל חיזוק לסגל שלו כשרג'ינלד באקנר חתם עד תום העונה, אך בכל מקרה לא יוכל לקחת חלק מול מכבי ת"א.

 

רחימי: "אחרי התצוגה שלנו ביום שישי אני מצפה שנבוא קודם כל להילחם ובמקביל לשפר את השטף שלנו במשחק ההתקפה".

 

רועי הובר: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה. נצטרך לשחק הרבה יותר חזק ולהיות יותר מדויקים כדי להיראות טוב יותר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נבן ספאחיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים