שתף קטע נבחר

פרנקו על אלן: "לא צריך לקרות"

מאמן הפועל תל אביב ביקר את הפורוורד, שהורחק במהלך ה-64:88 על בני הרצליה ותקף את השופטים בטוויטר: "לשנות אנשים בגיל כזה זה קשה, הוא צריך לדעת לשמור על עצמו". מיקי גורקה: "הרבע האחרון - סימפטום של קבוצה במשבר"

הפועל תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון שני רצוף, 64:88 על בני הרצליה הדועכת, ועלתה למאזן 2:3 בליגת העל.

 

 

דני פרנקו אמר בסיום המשחק: "אני גאה מאוד בשחקנים שלי. המשחק הזה הוא סימן דרך בשבילנו, כדי להבין איך הפועל צריכה להתנהג ולהיראות. אני מאוד מעריך את ההקרבה והנחישות, זה מתחיל בהגנה. ברבע הראשון והשני היינו מפוזרים, היו לנו יותר איבודים מאסיסטים. דיברנו על זה שאנחנו צריכים להיות יותר אחראיים. שמרנו מצוין, גם ההרחקה של ג'ף לא עצרה אותנו. ככה רציתי שהפועל תל אביב תיראה".

 

על ההרחקה של ג'ף אלן אמר המאמן: "ג'ף אחראי לעצמו, לשנות אנשים בגיל כזה זה קשה. זה לא צריך לקרות. אם אנחנו רוצים להיות קבוצה שרוצה לעשות עונה טובה, דברים כאלה לא יכולים לקרות. אני מבין את התסכול שלו, יש לו מוניטין מסוים ויותר קל לשרוק נגדו. אבל אם הוא רוצה לעזור להפועל תל אביב הוא צריך לדעת לשמור על עצמו".

 

פרנקו הוסיף: "אנחנו צריכים להביא שחקן כמה שיותר מהר. אנחנו לא מוותרים על מאט הווארד, הוא יחזור להפועל תל אביב אחרי שיחלים, אבל צריך לעשות ארגון מחדש".

 

מיקי גורקה סיכם את הפסד הליגה הרביעי ברציפות של בני הרצליה: "הרבע האחרון הוא סימפטום של קבוצה במשבר. סף השבירה שלנו מאוד נמוך. צריך למצוא פתרונות. יש דברים שברמה המקצועית צריך לשנות אבל גם יש עניין של ביצוע. השחקנים צריכים לבצע וכשלא מבצעים זה מה שקורה. זה לא שאני מאשים מישהו, אני לוקח את זה על עצמי ואנסה למצוא את הפתרונות. אני רציתי להיות באירופה, אני לא מאמין בתירוצים".

 

על האפשרות שיתבצעו שינויים בסגל אמר גורקה: "צריך שיעבור הלילה, לעשות חושבים ולדבר עם ההנהלה. צריך שינוי. שינוי חייב להיות כי כרגע העסק תקוע".

 

"סף השבירה שלנו מאוד נמוך". גורקה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
"סף השבירה שלנו מאוד נמוך". גורקה(צילום: אורן אהרוני)

 

במשחק המאוחר של הערב, הפועל חולון ניצחה את מכבי חיפה 69:75 החלשה ברוממה. דן שמיר אמר בסיום: "אני מרגיש שאנחנו בשלב התחלתי של התחברות. צריך עדיין לעבוד על הכימיה וללמוד איך רוצים לשחק. יש לנו עדיין הרבה עבודה".

 

עופר רחימי: "שוב הפסדנו משחק. החלטות בדקות האחרונות הכריעו. גם לי יש אחריות על מה שקורה. מקווה שבאקנר יוכל לשחק מול נהריה. יש לנו סדרת משחקי חוץ ונצטרך להשתפר כדי לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
דני פרנקו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים