שתף קטע נבחר

 

קפטנית נבחרת הנשים החדשה - קטיה לויצקי

הפורוורדית תחליף את שי דורון, שיצאה לחופשה ידועה מראש: "קיבלתי מתנת יום הולדת נהדרת. לא ציפיתי לזה". עדן ענבר לקראת פתיחת מוקדמות היורובאסקט: "ההצערה של הנבחרת היא לא גימיק"

בשבת תחל נבחרת הנשים את קמפיין מוקדמות היורובאסקט, כשתתארח במנצ'סטר למפגש עם בריטניה, בתקווה לחזור לטורניר הגמר לראשונה מאז 2011.

 

הערב (ראשון) התקיימה מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת תחילת המשחקים, בה הוכרז על קטיה לויצקי בת ה-32 כקפטנית החדשה. "קיבלתי מתנת יום הולדת נהדרת. לא ציפיתי לזה וזו הייתה הפתעה בשבילי", סיפרה שחקנית מכבי אשדוד.

 

הנבחרת פותחת קמפיין (צילום: איגוד הכדורסל) (צילום: איגוד הכדורסל)
הנבחרת פותחת קמפיין(צילום: איגוד הכדורסל)
 

לויצקי התייחסה גם לצירופה של דניאל דיאמנט: "היא חיזוק משמעותי מאוד עבורנו ובמיוחד עבורי. לא קל מתחת לסלים מול נבחרות הרבה יותר גבוהות וגדולות מאיתנו. אני שמחה שגם אלישיה קלארק ממשיכה איתנו. יש לנו את כל האמצעים כדי להצליח, נשאר רק לעלות על המגרש ולעשות את זה".

 

כזכור, הנבחרת הוגרלה לבית מוקדם הכולל את יוון, בריטניה ופורטוגל, אותה תארח ב-15 בחודש. הראשונה מכל בית ושש הסגניות הטובות ביותר יזכו בכרטיס ליורובאסקט שייערך בעוד שנתיים בלטביה ובסרביה.

 

צעירי, ענבר ולויצקי. "לא בונים, נבנים" (צילום: איגוד הכדורסל) (צילום: איגוד הכדורסל)
צעירי, ענבר ולויצקי. "לא בונים, נבנים"(צילום: איגוד הכדורסל)
 

 

"הנבחרת עוברת תהליך מבורך לטווח ארוך", הסביר המאמן, עדן ענבר. "אנחנו לא בונים, אנחנו נבנים תוך כדי. יש פה צעירות שהן לא קישוט אלא חלק אינטגרלי מהנבחרת והן ישחקו. הבסיס היה ונשאר השחקניות המנוסות שיצטרכו לשלב את הצעירות ולהבטיח שהשילוב הזה יהיה חיובי ומוצלח".

 

"ההצערה של הנבחרת היא לא גימיק, יהיה פה כדורסל גם בעוד 10 שנים", המשיך ענבר. "יש פה שחקניות צעירות שמתאימות לשחק בנבחרת ישראל, לא החלטנו מראש על הגיל, אין לנו מגבלה כזו".

 

שירן צעירי סיכמה: "הפספוס בשנה שעברה היה ונגמר, לא צריך להתעסק בזה. השנה זו נבחרת חדשה, המון צעירות, המון רגליים חדשות לצד הניסיון של הבוגרות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איגוד הכדורסל
עדן ענבר וקטיה לויצקי
צילום: איגוד הכדורסל
מומלצים