שתף קטע נבחר

פרפרוגלו: "אנחנו משתפרים בהגנה, עבדנו על זה"

היווני שהצטיין ב-67:82 של הפועל ירושלים באילת כבר עם הפנים למשחק החשוב מול גלאטסראיי ברביעי: "חייבים להגן על הבית, במשחק האחרון מול אשדוד איכזבנו את האוהדים". קציקאריס: "יש משהו שונה בימים האחרונים". קיילין לוקאס צפוי לנחות היום

הפעם זה היה קל. אחרי הניצחון הדרמטי 61:63 על רג'ו אמיליה ביורוקאפ, הפועל ירושלים חזרה לנצח בזירה המקומית כשגברה 67:82 על הפועל אילת בחוץ, ושמרה על המקום השני בטבלה עם מאזן 1:4.

 

לטבלת ליגת ווינר סל

 

טרנס קינזי, ששותף גם במשחק הקודם באירופה, נרשם לראשונה העונה לסגל בליגה הישראלית ושותף ל-22 דקות בהן קלע חמש נקודות. הישראלים היו הפעם חלק חשוב בניצחון: יותם הלפרין קלע 14 נקודות וליאור אליהו שסופסל במשחקים האחרונים קיבל 22 דקות, תרם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

 

שחקניו של פוטיס קציקאריס כבר חזרו לירושלים ויתחילו להתאמן היום (שני) לקראת המשחק הקריטי מול גלאטסראיי ביורוקאפ, כשהם במאזן שלילי של 3:1 במפעל האירופי. שחקן הרכש החדש, קיילין לוקאס, צפוי לנחות היום בארץ. לוקאס חתם אתמול עד לסיום העונה ולמעשה יהיה מחליפו של קרטיס ג'רלס ששוחרר.

 

סטרטוס פרפרוגלו, שהצטיין באילת עם 15 נקודות, אמר בסיום המשחק: "היה לנו משחק טוב. זו המטרה שלנו - להציג הגנה טובה. על זה אנחנו עובדים בימים האחרונים ואני חושב שאנחנו משתפרים בזה. זה משחק קבוצתי, היום אני עזרתי וביום רביעי זה יכול להיות מישהו אחר. המשחק מול גלאטסראיי הוא משחק שאנחנו חייבים לנצח. אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו. במשחק הביתי האחרון מול אשדוד איכזבנו את האוהדים שלנו, אני מקווה שנוכל להציג בפניהם משחק מהנה ביום רביעי".

 

קציקאריס הוסיף: "היה חשוב להשיג ניצחון. אהבתי את הדרך בה שיחקנו אתמול מבחינת האנרגיות והלחימה, כך רציתי שזה ייראה גם בהגנה. יש משהו שונה בימים האחרונים, כולם עובדים קשה, דוחפים זה את זה. ברביעי יש לנו משחק חשוב, כולם מודעים לכך. אני אופטימי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
סטרטוס פרפרוגלו
צילום: גיל נחושתן
מומלצים