שתף קטע נבחר

לוקאס נחת: "ירושלים קבוצה נהדרת, אוכל לעזור"

הגארד החדש של האלופה הגיע לישראל ויצטרף באופן מיידי לאימונים כדי שיהיה מוכן לקראת המשחק מול גלאטסראיי ביום רביעי. על העובדה שהוא אמור להחליף את ג'רלס: "לא רואה את זה בתור אתגר, אתן הכל"

 

יקבל דקות ראשונות כבר ביום רביעי. לוקאס בנתב"ג (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יקבל דקות ראשונות כבר ביום רביעי. לוקאס בנתב"ג(צילום: עוז מועלם)

 

הרכש החדש של הפועל ירושלים, קיילין לוקאס (28, 1.85 מ'), נחת הערב (שני) בארץ ויצטרף מחר לאימונים לקראת המשחק הקרוב ביום רביעי מול גלאטסראיי אליו הוא יתלבש ואף צפוי לקבל דקות ראשונות באדום.

 

לוקאס אמר לאחר שנחת: "זו קבוצה נהדרת. אני יודע שבשנה שעברה הקבוצה זכתה באליפות ובאירופה הגיעה לחצי הגמר, אז יש כאן קבוצה טובה. אני מכיר את חלק מהשחקנים ויש כמה שחקנים מצוינים כמו (אוסטין) דיי ו(ג'רום) דייסון. אני יודע שהפתיחה ביורוקאפ הייתה לא כמו שהקבוצה ציפתה, אבל אני מרגיש שאוכל לעזור".

 

"יש כאן קבוצה טוב, אני כאן כדי לתת הכל" (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"יש כאן קבוצה טוב, אני כאן כדי לתת הכל"(צילום: עוז מועלם)

 

הגארד שעבר בין היתר באולימפיאקוס ובאנביט הטורקית והגיע כדי להחליף

את קרטיס ג'רלס שעזב בחודש שעבר הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן סטייט, שם שיחק ארבע שנים. "המחליף של ג'רלס? אני לא רואה את זה בתור אתגר", הוסיף לוקאס. "אני מכיר את קרטיס, אבל אני לא דואג לגבי העבר אלא למה שקורה עכשיו במועדון. התפקיד שלי הוא לבוא ולתת את הכל, להוביל ולעשות את מה שאני יודע לעשות".

 

לאחר שסיים את שנותיו בקולג' לוקאס הלך לדראפט, אך לא נבחר ויצא לנסות את מזלו באירופה, שם עבר במספר קבוצות, כולל כאמור אולימפיאקוס. בעונה שעברה שיחק בליגת הפיתוח במדי איווה אנרג'י וארי בייהוקס ורשם ממוצעים של 18 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים לערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
קיילין לוקאס
צילום: עוז מועלם
מומלצים