שתף קטע נבחר

עם מטען כבד: מכבי ת"א המריאה לרוסיה

הצהובים, שהובסו בביתם ב-20 הפרש מול אנאדולו אפס, המריאו לרוסיה לקראת המשחק מחר מול חימקי מוסקבה במסגרת המחזור השמיני ביורוליג. דשון תומאס: "לא ניתן לתבוסה להשפיע עלינו"

 

למכבי ת"א אין יותר מדי זמן לכאוב את התבוסה הביתית שספגה אתמול 92:72 מאנאדולו אפס. הצהובים המריאו היום (רביעי) לרוסיה לקראת המשחק מחר מול חימקי מוסקבה, שם ינסו לחזור במהירות למסלול, אם לא מבחינת התוצאה, אז לפחות מבחינת הדרך והיכולת.

 

לטבלת היורוליג

 

"כל משחק ביורוליג הוא קשה", אמר דשון תומאס, "אנחנו נתכונן, נלמד מההפסד לאנאדולו אפס ונעשה כל מה שצריך כדי להשתפר. כקבוצה חדשה שמשחקת פעם ראשונה ביחד, אנחנו לומדים את הטעויות ומנסים להיות טובים יותר. יהיה משחק קשה ברוסיה, אבל הכל אפשרי. לא ניתן לתבוסה להשפיע עלינו, זו עונה ארוכה ואנחנו לא צריכים להוריד את הראש למטה. מסתכלים קדימה".

 

שחקני מכבי ת"א. חייבים לתקן את הרושם (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שחקני מכבי ת"א. חייבים לתקן את הרושם(צילום: ראובן שוורץ)

 

נוריס קול: "יש ימים שאתה כבוי, זה קורה לפעמים"

גארד הצהובים, נוריס קול, פירגן לכוכב הטורקים אריק מקולום, שלהט עם 31 נקודות: "הוא היה חם וקלע זריקות משוגעות, הוא בכלל שחקן נהדר ומגיע לו קרדיט על זה. אף פעם לא נעים להפסיד, אבל זה מסוג המשחקים האלה. זו עונה ארוכה. אני עדיין מאמין בקבוצה, הדבר הכי טוב הוא שנחזור לשחק כבר ביום חמישי כך שנוכל לשים את זה מאחורינו".

 

האורחים, שהפסידו בחמישה מששת המחזורים הקודמים במפעל, הפתיעו את הצהובים עם ערב קליעה מרשים במיוחד אחרי שהציגו מטווח עם 14 שלשות מ-25 ניסיונות (56 אחוזים). מכבי ת"א, לעומת המשחקים האחרונים שלה, נראתה אנמית ולא הציגה את הכדורסל שאפיין אותה - בולט במיוחד השליטה בריבאונד של אנאדולו (30:46). מי שקיבל את כל המחמאות היה מקולום כמובן שבכלל היה בספק להתמודדות בגלל פציעה, ולהט עם שמונה שלשות מ-11 ניסיונות.

 

"לא נעים להפסיד". קול (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"לא נעים להפסיד". קול(צילום: ראובן שוורץ)

 

הקפטן איתי שגב: "הם קלעו זריקות לא פשוטות ועצרו לנו את המומנטום. מנסים לחזור מכל בור שאנחנו נכנסים אליו, גם ההפרשים חשובים אז אנחנו מנסים לשחק עד הדקה האחרונה. אנחנו פוגשים את חימקי מחר, הם קבוצה מאוד טובה, נתחיל להתכונן אליהם, נפיק לקחים ואני מאמין שיהיה בסדר".


פורסם לראשונה 15/11/2017 07:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נוריס קול
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים