שתף קטע נבחר

כוכבי הכדורסל מגיעים לסופרגול

חדש מ-PMI: סדרת מדבקות של כדורסלני ישראל. אורח הכבוד: עומרי כספי

אם עד היום חשבתם שסופרגול זה רק כדורגל - טעיתם. עומרי כספי, שחקנה של אלופת ה־NBA גולדן סטייט ווריורס, וכוכבי הליגה הישראלית בכדורסל קופצים לביקור עם סדרת מדבקות חדשה שתושק השבוע.

 

בעלי סופרגול ומנכ"ל PMI, בועז דקל, אמר: "באמצעות סופרסל אנחנו מתחברים לקהלי אוהדים חדשים. הכדורסל הוא חלק מהכוונה להתפתח לענפי ספורט חדשים במטרה לשכפל את ההצלחה לה זוכה סופרגול. לא מדובר רק בעניין מסחרי - אני מאמין שאלבומי סופרגול וסופרסל הם כלי חינוכי שמשלב העשרה בידע, הנאה וחינוך לערכי תזונה נבונה ולניהול אורח חיים ספורטיבי".

 

אלבומי סופרגול וסופרסל ()
אלבומי סופרגול וסופרסל

 

בסדרת סופרסל החדשה ניתן למצוא מדבקות של עשרות כוכבים וכוכבות מהכדורסל הישראלי, ולא שוכחים גם את אגדות העבר: מיקי ברקוביץ', טל ברודי, מוטי ארואסטי, אולסי פרי, דורון ג'מצ'י ועוד. בסדרת סופרסל החדשה זוכה החינוך לשוויון מגדרי לתשומת לב מיוחדת. השחקנית שי דורון ורבות אחרות זוכות למדבקה משלהן. שחקניות העבר ענת דרייגור, אלומה גורן, לימור מזרחי, לירון כהן ומיכל אפשטיין יופיעו במעמד שווה לצד ברקוביץ', ארואסטי והגדולים ביותר.

 

הזוכה בסדרת סופרסל יטוס לארצות הברית ויצפה במשחק של כספי וגולדן סטייט. האלבום סופרגול יוצא לאור בשיתוף "ידיעות אחרונות" ו-ynet, וגם השנה מופצת סדרת הכוכבים הכוללת 14 כדורגלנים ישראלים. קוראי "ידיעות אחרונות" יכולים למצוא בעיתון ברקוד סופרגול, באמצעותו ניתן לרכוש מעטפה אדומה במחיר שני שקלים בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים