שתף קטע נבחר

שוכמן: "מקווה שנעשה פחות טעויות נגד יוון"

שחקנה של נבחרת ישראל אמר לקראת המשחק היום (17:00) במוקדמות גביע העולם בכרתים: "אנחנו מתאמנים רק שבוע וחצי ביחד, נקווה לתיאום טוב יותר מאשר מול אסטוניה"

נבחרת ישראל קיימה היום (א') אימון לקראת המפגש היום אחר הצהריים (17:00) מול נבחרת יוון במשחק השני במוקדמות גביע העולם 2019. שחקניו של עודד קטש הגיעו להרקליון ארנה בשעות הבוקר, וערכו אימון קליעות וטקטיקה במשך שעה. לאחר מכן קיבלו שעה חופשית והמשך ייצאו בחזרה לכיוון האולם לקראת המשחק.

 

כזכור, קטש החליט לבצע שינויים בסגל. עוז בלייזר, שנופה מהסגל למשחק הקודם מול נבחרת אסטוניה ביום שישי האחרון, נכלל הפעם בין 12 השחקנים שיירשמו בטופס. תומר גינת ויפתח זיו נשארו בחוץ.

 

דוסון וקטש באימון הבוקר (צילום: אפרת עמורבן) (צילום: אפרת עמורבן)
דוסון וקטש באימון הבוקר(צילום: אפרת עמורבן)

תמיר בלאט (צילום: אפרת עמורבן) (צילום: אפרת עמורבן)
תמיר בלאט(צילום: אפרת עמורבן)
 

 

"זו זכות גדולה ללבוש את המדים של הנבחרת הבוגרת", אמר חואקין שוכמן לאחר האימון. "מבחינתי, כל שנייה שאני נמצא פה עם הצוות הזה היא מתנה. אני פשוט חווה את זה בכיף

גדול".  

 

שוכמן המשיך: "זו הפעם ראשונה שאני פוגש רמה כזאת. לא יודע איך זה ייראה, כי עוד לא חוויתי את זה. אני מקווה שאתאים את עצמי, כרגע אני מרגיש טוב עם הנבחרת ומקווה שגם החבר'ה היותר וותיקים יעזרו לי וייתנו לי את הטיפים. אני מאמין שגם אוכל להביא את היכולת ברמה הזאת".

 

על המחצית הראשונה במשחק מול אסוניה, בה התקשתה הנבחרת, הוסיף שוכמן: "היה חוסר תיאום, בנבחרת חדשה זה חלק מהעניין, אנחנו מתאמנים רק שבוע ביחד וזה לגיטימי. אני מקווה שבמשחק השני נראה פחות טעויות ושהתיאום יהיה יותר טוב".

 

בר טימור (צילום: אפרת עמורבן) (צילום: אפרת עמורבן)
בר טימור(צילום: אפרת עמורבן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפרת עמורבן
הנבחרת באימון
צילום: אפרת עמורבן
מומלצים