שתף קטע נבחר

קטש: "הפסדנו כבר במחצית הראשונה"

נבחרת ישראל ספגה את הפסדה הראשון במוקדמות גביע העולם - 82:61 בכרתים ליוון. בן שימול: "ירינו לעצמנו ברגל, איבדנו המון". עוז בלייזר: "יש לנו עוד דרך ארוכה ביחד, הכי חשוב שנלמד מטעויות"

 

עודד קטש ספג הערב (שני) את הפסדו הראשון כמאמן נבחרת ישראל - 82:61 בכרתים ליוון, במשחק השני במוקדמות גביע העולם 2019.

 

"התחלנו פרויקט חדש עם שחקנים צעירים וחיוביים שאני מאוד נהנה לאמן", אמר קטש בסיום. "כמו שאפשר לראות, חסר לנו הרבה ניסיון, הפסדנו כבר במחצית הראשונה כי איבדנו המון כדורים, חלק מזה שייך לניסיון וחלק מזה בגלל ההגנה של היוונים".

 

הפסד ראשון כמאמן הנבחרת. קטש (צילום: FIBA.COM) (צילום: FIBA.COM)
הפסד ראשון כמאמן הנבחרת. קטש(צילום: FIBA.COM)

 

"צריך ללמוד מהמשחק הזה", הוסיף קטש, "לשחק נגד יוון זה תמיד שונה. הם מאוד פיזיים, צריך לבוא מוכנים עם הרבה ניסיון. השחקנים ידעו שאפשר לעשות את זה, אבל במחצית השנייה זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. הדבר הטוב שאני יכול לקחת מהמשחק הזה הוא הניסיון שצברנו כאן".

 

"לא היינו מספיק טובים", סיכם אבי בן שימול. "לצערי, ירינו לעצמנו ברגל עם המון איבודים במחצית הראשונה. לא עשינו דברים כמו שציפינו, איבדנו את עצמנו".

  

עוז בלייזר הוסיף: "הם שמרו מצוין ואנחנו איבדנו יותר מדי כדורים. זה תהליך שהתחלנו לפני שבוע ואנחנו לומדים ממנו. יש לנו עוד דרך ארוכה ביחד והכי חשוב שנלמד מטעויות. בפברואר ניפגש שוב, נעבוד יותר חזק כדי להשתפר למשחקים הבאים. הכי חשוב שנישאר חיוביים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים