שתף קטע נבחר

ספאחיה: "אני מקווה שהמצב יפריע לשאראס"

רגע לפני המפגש עם ז'לגיריס קובנה וכוכב העבר של הצהובים ביורוליג מחר (חמישי, 21:00), הקרואטי התחיל במלחמה פסיכולוגית: "הפוקוס יהיה על שרונאס, נקווה שזה ישפיע עליו לרעה". על האחוזים הנמוכים משלוש: "יותר חשוב שנשחק הגנה טובה". על אורי קוקיה: "לא שמעתי על הסיפור, אבל אני תומך בכך שכל אדם יחיה את חייו לפי איך שהוא מאמין"

 

שבוע אחרי שחטפה תבוסה בברצלונה, תנסה מכבי ת"א לנצח מחר (חמישי, 21:00) את ז'לגיריס קובנה ושאראס בבית כדי לחזור למסלול ביורוליג ולהימנע ממשבר. רגע לפני המשחק, ערך מאמן הצהובים, נבן ספאחיה, מסיבת עיתונאים.

 

לטבלת היורוליג

 

"אחרי ברצלונה חזרנו הביתה ועבדנו קשה, אני מקווה שזה ישתלם נגד ז'לגיריס. ז'לגיריס קבוצה טובה מאוד שמשחק כדורסל יפה ומסודר. אנחנו לא מספיק עקביים ביכולת שלנו בינתיים, אבל זה יילך וישתפר במהלך העונה". על שאראס: "הפוקוס יהיה עליו ואני מקווה שזה יפריע לו, צריך לשאול אותו איך הוא מרגיש".

 

ספאחיה ומשעור (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ספאחיה ומשעור(צילום: עוז מועלם)

 

על האחוזים הנמוכים של מכבי מהשלוש: "לי יותר חשוב שהקבוצה תשחק הגנה טובה, ותמנע מהיריבה מצבי זריקה נוחים. לז'לגיריס אין שחקן אחד שצריך לעצור, יש להם קבוצה טובה ונצטרך לעצור אותם". על המשחק בברצלונה: "קורה שמשחקים פחות טוב ומאבדים קצב, נצטרך ללמוד מזה". ספאחיה נשאל על היציאה מהארון של אורי קוקיה וענה: "לא שמעתי על הסיפור, אבל אני תומך בכך שכל אחד יחיה את חייו איך שהוא רוצה".

 

 

הצהובים באימון (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הצהובים באימון(צילום: עוז מועלם)

 

שאראס: "מחר נפגוש קבוצה רעבה מאוד לניצחון"

"מחר נפגוש קבוצה רעבה מאוד לניצחון", אמר שרונאס יאסיקבצ'יוס, כוכב העבר של הצהובים וכיום מאמן היריבה: "נצטרך לשחק את הכדורסל שלנו כדי לנצח. אנחנו יודעים מה החוזקות שלהם".

 

"העובדה שאני בתל אביב עכשיו לא משפיעה עליי", הוסיף הליטאי, "ככל שהזמן עובר אני פחות מתרגש. אני לא צריך לשחק או לקלוע, אלא רק לצעוק על השחקנים שלי". "אני מאוד מרוצה בקובנה, הם נותנים לי לעבוד. אעזוב רק עבור הצעה יוצאת דופן. אין לי סיבה לעזוב", סיכם.

 

 

שאראס בהיכל, התגעגעתם? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שאראס בהיכל, התגעגעתם?(צילום: עוז מועלם)

 

שאראס עם דן שמיר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
שאראס עם דן שמיר(צילום: עוז מועלם)

 

יצחקו גם מחר? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יצחקו גם מחר?(צילום: עוז מועלם)

ג'ייק כהן. חזר מהנבחרת (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ג'ייק כהן. חזר מהנבחרת(צילום: עוז מועלם)

איתי שגב (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איתי שגב(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים