שתף קטע נבחר

בשבת: בכורה לטוני גפני וטי.ג'יי קליין

מחזור 8: הפורוורד החדש של הפועל ת"א ינסה לסייע לקבוצתו לנצח את מכבי ראשל"צ (20:30). המתאזרח וחולון יתמודדו מול נס ציונה (18:30)

המחזור השמיני בליגת העל ייפתח מחר (שבת) עם שני משחקים מסקרנים. ב-18:30 תארח הקבוצה החמה בליגה, הפועל חולון, את עירוני נס ציונה. הסגולים-צהובים כבר עם חמישה ניצחונות רצופים והיד עוד נטויה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

היכולת הגבוהה זיכתה את גלן רייס ג'וניור בתואר שחקן חודש נובמבר, ג'ו אלכסנדר נבחר לישראלי החודש ודן שמיר למאמן המצטיין.

 

גלן רייס ג'וניור. שחקן החודש (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
גלן רייס ג'וניור. שחקן החודש(צילום: אבי רוקח)

 

אלכסנדר ייחסר לחולון מחר בעקבות נקע בקרסול, אבל מי שיערוך את הבכורה שלו בקבוצה הוא המתאזרח, טי.ג'יי קליין. ג'סטין מרטין שחתם בקבוצה היום, לא ישחק מאחר והוא רשום רק לליגת האלופות. בחולון מעדיפים לשמור את מכסת החילופים שלהם בליגת העל, ולכן לא רשמו אותו באיגוד.

 

ב-20:30 הפועל תל אביב תארח את מכבי ראשון לציון. כ-3,000 צופים יגיעו להתמודדות בהיכל קבוצת שלמה. גם טוני גפני יערוך את הבכורה שלו מחר, וינסה להחזיר את הפועל תל אביב אל מסלול הניצחונות.

 

לימונד. חוזר לשחק (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לימונד. חוזר לשחק(צילום: ראובן שוורץ)

 

האדומים מגיעים חבולים מאוד. רביב לימונד אומנם צפוי לשוב אחרי ששבר את אפו לפני מספר שבועות (ישחק עם מסכה), אך הגארד סובל מפציעה חדשה במפשעה. רפי מנקו החמיר את הכאבים בגב במהלך שני המשחקים של נבחרת ישראל במוקדמות גביע העולם, וג'ף אלן לא התאמן בעקבות שפעת.

 

בצד של ראשל"צ עסקים כרגיל. סגל מלא יעמוד לרשותו של שמוליק ברנר. אבי בן שימול אמר לקראת המפגש: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה באולם ביתי מאוד. נצטרך להיות אגרסיביים, מרוכזים וממושמעים לאורך כל המשחק בכדי לחזור עם נצחון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
טוני גפני
צילום: עוז מועלם
מומלצים