שתף קטע נבחר

נוריס קול: "צסק"א - לא שונה ממשחק רגיל"

מכבי ת"א תתמודד הערב (19:30) בחוץ מול היריבה הרוסית, הרכז הרגיע: "זה רק משחק מול קבוצה שמדורגת כרגע במקום הראשון. אחרי המשחקים מול פנרבחצ'ה ופנאתינייקוס נדע איפה אנחנו"

מכבי תל אביב תפתח את שבוע המשחקים העמוס והקשה ביורוליג במפגש הערב (19:30) מול צסק"א בחוץ ותנסה לרשום נצחון ראשון על אדמת מוסקבה מאז 2004.

 

הצהובים ערכו אתמול (ה') אימון בוקר בהדר יוסף ולאחר מכן נסעו ישירות לשדה התעופה ללא מייקל רול, שנשאר בארץ להמשך טיפולים בפציעה בכתפו. שחקניו של נבן ספאחיה מגיעים אמנם במומנטום חיובי אחרי שניצחו בשבוע שעבר את ולנסיה ועלו למקום הרביעי בטבלה(מאזן 4:7), וגם גברו על עירוני נהריה בליגת העל, אבל יחד עם זאת מודאגים מהריפיון בהגנה ממנו סבלו במשחקים האחרונים, דבר שהורגש בעיקר בהפסד הראשון בליגה להפועל חולון.

 

מיכולת מהמשחקים האחרונים עלולה שלא להספיק מול צסק"א, המדורגת ראשונה בטבלת היורוליג (2:9). גם את טבלת הליגה הרוסית היא מוליכה במאזן מושלם (0:9). 

 

הצהובים צריכים לשים דגש בעיקר על הכוכב של צסק"א, נאנדו דה קולו, שהוביל לפני כשנתיים את הקבוצה הרוסית לזכייה ביורוליג. הוא מדורג רביעי בטבלת הקלעים ביורוליג עם ממוצע של 16.6 נקודות למשחק, אבל אינו השחקן הבולט היחיד במועדון. ליריבה יש לא מעט שחקנים טובים כמו סרחיו רודריגס וקורי היגינס. הראשון קולע באחוזים גבוהים מהשלוש (44.6 אחוז), מה עוד שהצהובים ספגו ב-50 אחוז מהזריקות מחוץ לקשת בשני משחקי הליגה האחרונים.

 

נוריס קול אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים להיות בפוקוס על המשחק הזה ורק אחר כך לחשוב על זה שאחריו. אני לא אוהב להסתכל רחוק מדי, רק אחרי הלו"ז של השבוע. אחרי המשחקים מול פנרבחצ'ה ופנאתינייקוס נדע איפה אנחנו". 

 

"חייבים להיות בפוקוס". נוריס קול (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"חייבים להיות בפוקוס". נוריס קול(צילום: עוז מועלם)

 

קול המשיך: "הצוות המקצועי אמר לנו לשים פוקוס על ההגנה. בכלל, אנחנו חייבים להיות בפוקוס נגדם, כי הם מאוד מוכשרים וקולעים בצורות מגוונות. אני חושב שנהיה מוכנים למשימה. אנחנו מקצוענים ומבינים מול מי אנחנו מתמודדים. הם עם הרקורד הכי טוב ביורוליג, אבל זה לא שונה ממשחק רגיל. זה רק משחק מול הקבוצה שכרגע במקום הראשון".   

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נוריס קול
צילום: עוז מועלם
מומלצים