שתף קטע נבחר

קלאת'ס ייעדר מול מכבי ת"א, קול: "מרוצה מרוח הלחימה שלנו"

כוכב פנאתינייקוס נפצע בכתפו ובספק למשחק מול הצהובים ביום שלישי ביורוליג. רכז מכבי ת"א לקח את הדברים הטובים מההפסד לצסק"א: "המשכנו להילחם ולא הרמנו ידיים"

מכבי תל אביב פתחה אמש (ו') את רצף המשחקים הקשה שלה ביורוליג עם הפסד 101:86 לצסק"א מוסקבה החזקה. הקבוצה של נבן ספאחיה ירדה למאזן 5:7 לפני המשחק מול פנאתינייקוס ביוון בשלישי (21:15) ומשחק הבית מול פנרבחצ'ה בחמישי (21:00).

 

  • לטבלת היורוליג

 

מכבי תפגוש את פאו, כשזו תחסר ככל הנראה את אחד מהכוכבים הגדולים שלה: ניק קלאת'ס. הגארד של הקבוצה היוונית נפצע אתמול בכתפו ב-72:80 על מילאנו ועל פי הדיווחים ברחבי אירופה, הוא צפוי להיעדר כ-10 ימים. "הוא לא יכול להזיז את היד", סיפר מאמנו של קלאת'ס, צ'אבי פסקוואל.

 

ייעדר מול מכבי ת"א. קלאת'ס (צילום: EPA) (צילום: EPA)
ייעדר מול מכבי ת"א. קלאת'ס(צילום: EPA)

 

 

ונחזור למכבי ת"א. אתמול, מול צסק"א, הצהובים כבר נקלעו לפיגור משמעותי אחרי רבע שני רע של 28:14, ומי שהוביל את ניסיון הקאמבק שלהם היה נוריס קול - בערב נהדר של 24 נקודות ו-7 אסיסטים. מכבי צימקה עד למינוס שבע, אבל נכנעה לתצוגת שלשות של צסק"א (14 מ-22 מבחוץ) ול-26 נקודות של ננדו דה קולו המעולה. אגב, ספאחיה החליט אתמול לפתוח בחמישייה עם יובל זוסמן הצעיר, שקיבל 15 דקות והחזיר עם 4 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.

 

"זו לא התוצאה שרצינו". קול (צילום: EPA) (צילום: EPA)
"זו לא התוצאה שרצינו". קול(צילום: EPA)

 

נוריס קול אמר בסיום: "זאת לא התוצאה שרצינו, חפרנו לעצמנו בור כבר במחצית הראשונה. כשאתה בפיגור כזה גדול בשלב מוקדם של המשחק הכל צריך להיות מושלם לאחר מכן כדי שתוכל לחזור. אבל אני

מרוצה מרוח הלחימה שהראינו, לא נכנענו, המשכנו להילחם ולא הרמנו ידיים".

 

ג'ייק כהן, שבלט עם 12 נקודות, הוסיף: "עשינו הרבה טעויות והם הצליחו לפתוח פער. אני גאה בחברים שלי שנלחמו ולא ויתרו. אנחנו חייבים ללמוד מהטעויות שלנו, להבין למה נכנסנו למצב הזה מלכתחילה. עשינו כמה דברים רעים, אבל גם כמה טובים. אם נמזער טעויות נוכל להשתפר ואז יגיעו גם הניצחונות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים