שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: להזיז את משחק הגביע נגד ירושלים

בגלל הסילבסטר: אחרי העלייה לרבע הגמר, בקבוצה מהלאומית מתקשים למצוא כוחות אבטחה למשחק נגד האלופה ביום האחרון של 2017. המנכ"ל תומר ירון: "חצאי הגמר ייערכו רק בפברואר, אפשר למצוא תאריך אחר"

בהפועל באר-שבע/בני-שמעון, שהעפילה אתמול (ראשון) לרבע גמר גביע המדינה בכדורסל ותפגוש את האלופה הפועל ירושלים, טרודים בבעיות מנהלתיות קשות לקראת אירוח המשחק. תומר ירון, מנכ"ל הפועל באר שבע: "בגלל הסילבסטר, קשה מאוד להשיג כמות מינימלית של מאבטחים ואנחנו עובדים על זה".

 

הוא המשיך: "ביום רביעי יש לנו משחק ליגה, אז אנחנו לא יכולים לארח ביום שני. אירוע כזה צריך להיות חגיגה של כדורסל לעיר ולכן צריך לקיים אותו במועד אחר, אם בירושלים לא יכולים לשחק במוצאי שבת (משחקים ביורוקאפ ברביעי) ואנחנו לא יכולים בשני. חצאי הגמר יערכו רק בחודש פברואר, אז אפשר למצוא תאריך אחר כדי שהחגיגה תתקיים כמו שצריך".

 

 

הפועל ב"ש חוגגת את העלייה  (צילום: הרצל יוסף) (צילום: הרצל יוסף)
הפועל ב"ש חוגגת את העלייה (צילום: הרצל יוסף)

 

"אין לנו בעיה שהמשחק ייערך ביום ראשון כמתוכנן, למרות שאוהדים רבים לא יגיעו בגלל שהפועל באר שבע בכדורגל תשחק באותו הערב בחוץ נגד הפועל אשקלון".

 

מעבר לכך, מסתמן שגם אם המשחק ייערך במועד שנוח לאוהדים ולא בזמן משחקה של קבוצת הכדורגל, היכל הקונכייה, שנחשב לאחד ההיכלים החדשים במדינה, לא יוכל להיות מלא בשל ליקויים בתכנון המבנה. מסתבר שעל מנת ליצור הפרדה מלאה בין הקהלים, ייגרעו כ-400 מושבים מתוך ה-3,000 שבאולם, בשל מחסור בתאי שירותים באיזור שמיועד לקהל האורח.

 

ממנהלת הליגה נמסר שהנושא בבדיקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
הפועל באר שבע
צילום: הרצל יוסף
מומלצים