שתף קטע נבחר

כהן: "מתנצל בפני האוהדים, אבל לא ניתן שירמסו אותנו"

יו"ר הפועל ת"א התייחס להחלטה של הקבוצה שלא לאפשר את שידור דרבי הגביע בראשון בעקבות המריבה מול הערוץ המשדר: "באיגוד הבטיחו לנו שנשחק בשבת, אבל אז הוחלט אחרת. לא רואה בבקשה שלנו משהו מוזר"

 

שלושה ימים טעונים עברו על אנשי הפועל תל אביב, שניסו לשנות את מועד רבע גמר הגביע נגד מכבי תל אביב. לאחר שכל הניסיונות שלהם לא צלחו ערכו היום (ד') יו"ר המועדון, רמי כהן, ונציג הבעלות הפרטית, ידידיה רפפורט, מסיבת עיתונאים בה סיפרו על השתלשלות העניינים.

 

"באיגוד הבטיחו לנו שנשחק בשבת", פתח ואמר כהן. "אחרי ההגרלה בשבת התחלנו לשמוע לחשושים על שינוי המועד, ואכן בבוקר פורסם שמועד המשחק שונה ליום ראשון בעקבות דרישת הערוץ המשדר". "צריך להבין, אנחנו לא בנויים לשחק שני משחקים קריטיים, אולי הכי חשובים שלנו העונה, תוך 48 שעות. אנחנו לא משחקים באירופה ואין בזה שום היגיון", אמר יו"ר האדומים.

 

 

רמי כהן. הפועל לא מתפשרת (צילום: ברק חקלאי) (צילום: ברק חקלאי)
רמי כהן. הפועל לא מתפשרת(צילום: ברק חקלאי)

 

כהן המשיך: "ניסינו לדבר עם הערוץ והם אמרו משהו חמור וטענו כי הם צריכים לדאוג לכל קבוצות הליגה, ובגלל שמכבי ת"א משחקת 48 שעות לפני כן באירופה (חמישי מול מלאגה), הם צריכים להתחשב בזה. זו אמירה לא במקום כי החשיבה היחידה של הערוץ צריכה להיות על רייטינג. לערוץ אסור להעדיף קבוצה אחת על אחרת".

 

על ההחלטה לא לתת לאנשי הערוץ להיכנס להיכל קבוצת שלמה ביום ראשון לדרבי הגביע, אמר כהן: "מאחר והערוץ לקח אחריות, החלטנו להתמודד נגדו ולהגיד שעם כל הכבוד פגיעה כזאת בנו לא יכולה לעבור בשקט. היה וזה המצב, אנחנו מבחינתנו לא נאפשר את שידור המשחק". בצהריים הגיעו אנשי הפועל ת"א לאיגוד הכדורסל בניסיון שוב לשנות את מועד הגביע: "הצענו להזיז את משחק הגביע לתאריך אחר, כאשר מינהלת הליגה אישרה זאת. גם להצעה הזו אמרו באיגוד שיש סירוב. יש עוד 364 ימים לשחק כדורסל, אני לא רואה בבקשה שלנו משהו מוזר".

 

כהן ורפפורט (צילום: ברק חקלאי) (צילום: ברק חקלאי)
כהן ורפפורט(צילום: ברק חקלאי)

 

בשורה התחתונה במידה והמשחק לא ישודר, הנהלת הפועל תל אביב תעניש גם את אוהדיה שירצו לצפות במשחק בטלוויזיה. הנושא מקבל משנה תוקף גדול יותר כאשר מדובר בקבוצת אוהדים: "זה לא שאלה של עונש. יש מכלול של דברים שצריך לקחת בדרך. לא יכול להיות אצל אף גוף שהשיקול שלו יהיה היחיד. אם אנחנו נמשיך לתת יד לדבר הזה, ימשיכו לרמוס את קבוצות הליגה. אני מתנצל בפני האוהדים שלנו. אני גם מרגיש גב גדול מכלל אוהדי הפועל לקיים את הוויכוח".

 

בשעות האחרונות הועלתה הצעה על ידי הערוץ המשדר כי רק דרבי אחד ייערך השבוע (ביום ראשון), והקבוצות יחליטו האם זה יהיה דרבי הגביע או הליגה. כהן פסל נכון לעכשיו את ההצעה: "זו לא שאלה שצריך להפנות אליי אלא למנהלת הליגה. ממה שאני מבין המנהלת לא רוצה לשנות את מועד הליגה. כחבר במנהלת אני נגד הזזת משחק שנקבע מראש, וגם כאחד שחשובים לו האוהדים שכבר קבעו תוכניות לפני שלושה שבועות לקראת המפגש הזה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים