שתף קטע נבחר

מקניל הושעה לשני משחקים ולא ישחק נגד מכבי תל אביב

מכה קשה להפועל תל אביב לפני שבוע הדרבי. הגארד האמריקני הורשע בבית הדין בניסיון להתעמת עם השופט דן ילון במשחק נגד הרצליה, ויחמיץ את המפגשים נגד הצהובים בגביע ובליגה

הפועל תל אביב תאלץ להסתדר בשני משחקיה הקרובים (ראשון ושלישי) נגד מכבי תל אביב ללא אחד משחקניה המרכזיים, ג'רל מקניל, שהורשע הערב (חמישי) בבית הדין של איגוד הכדורסל בניסיון להתעמת פיזית עם השופט דן ילון במשחק הגביע נגד בני הרצליה בשבת.

 

האיום של האיגוד על הפועל ת"א: "הפחתת נקודות או הרחקה מהגביע"

 

בית הדין גזר על מקלין הרחקה משני משחקים בפועל, הרחקה משני משחקים נוספים על תנאי למשך שנה וקנס של 10,000 שקלים, בנוסף ל-12,000 האוטומטיים שכבר ספג על ההרחקה במשחק.

 

מקניל. הפועל תל אביב תתקשה בלעדיו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
מקניל. הפועל תל אביב תתקשה בלעדיו(צילום: אורן אהרוני)
 

בקבוצה שוקלים לערער על ההרשעה, אך עדיין לא הודיעו האם יעשו זאת. בדיון שנערך היום בבית הדין ניסו אנשי הקבוצה, בראשות עו"ד חיים יצחקי, לטעון כי מקניל לא באמת ניסה לתקוף את ילון. השחקן עצמו אמר כי ניסה לדבר עם השופט וזה נהוג בכל העולם.

 

תובע האיגוד, עו"ד טל לאור, דרש בכתב האישום הרחקה מארבעה משחקים, קנס של 28 אלף שקלים והרחקה על תנאי משמונה משחקים. בית הדין אומנם לא קיבל במלואו את כתב האישום, אך עדיין מדובר בבעיה גדולה לאדומים שישחקו בשני משחקי הדרבי עם שלושה זרים בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'רל מקניל
צילום: עוז מועלם
מומלצים