שתף קטע נבחר

במכבי ת"א הגיבו על אירועי הדרבי: "פוגע מאוד"

אחרי הניצחון בגביע בדרבי הראשון מבין שניים תוך 48 שעות, הצהובים גיבו את רגב פנאן שנקלע לעימות עם אוהדי הפועל ת"א: "זה מצב לא פשוט עבורו". ג'ייק כהן: "יהיה מוזר לפגוש אותם שוב תוך יומיים"

 

"זו לא הפעם הראשונה שזה קורה". רגב פנאן (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
"זו לא הפעם הראשונה שזה קורה". רגב פנאן(צילום: עוז מועלם)

 

מכבי תל אביב עלתה אתמול (ראשון) לחצי גמר גביע המדינה על חשבון היריבה העירונית, הפועל תל אביב, עם 85:96 בהיכל קבוצת שלמה. מחר (21:00) שתי הקבוצות ייפגשו שוב לדרבי מסקרן, הפעם בהיכל מנורה מבטחים במסגרת הליגה.

 

במהלך המשחק אירעה תקרית לא נעימה בין אוהדי הפועל תל אביב למאמן הכושר של מכבי תל אביב, רגב פנאן. "במהלך כל המשחק אנשי הספסל התמידו לדבר עם רגב כדי להרגיע אותו, זאת לא הפעם הראשונה שאוהדי הפועל שרים לו את השירים האלה ומתגרים בו וזה מצב לא פשוט, זה היה מאוד פוגע", אמרו במועדון.

 

ספאחיה מרים מצית שנזרקה מהקהל (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ספאחיה מרים מצית שנזרקה מהקהל(צילום: עוז מועלם)

והיה גם כדורסל. שחקניו של נבן ספאחיה הגיעו למשחק אחרי ההפסד למלאגה ביורוליג, ולמרות זאת וללא דשון תומאס הפצוע, הצהובים הסתדרו מצוין עם שחקני הפועל. המחצית הראשונה הייתה שקולה והסתיימה עם יתרון מינימלי. נבן ספאחיה לא היה מרוצה וניסה לעורר את שחקניו, כשזעם עליהם בפסקי הזמן.

 

בחדר ההלבשה דיברו הצהובים על ההגנה והאגרסיביות, שהייתה חסרה גם במשחק מול הספרדים בחמישי האחרון, וכבר בדקות הראשונות של המחצית השנייה היתרון קפץ לדו-ספרתי בעזרת אלכס טיוס, שסיים עם 20 נקודות ו-12 ריבאונדים והוביל חמישה קלעים בספרות כפולות.

 

בורשטיין ופנאן יורדים מהפרקט (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בורשטיין ופנאן יורדים מהפרקט(צילום: עוז מועלם)

 

בין היתר בלטו מייקל רול (19 נקודות ושבעה אסיסטים), פייר ג'קסון (18 נקודות ושבעה אסיסטים) שתפס פיקוד בערב חלש התקפית של נוריס קול, וג'ייק כהן (16) שקיבל דקות משמעותיות יותר אחרי שג'ונה בולדן הסתבך בבעיית עבירות בפתיחה. האחרון נראה מתוסכל מאוד, בהמשך ישיר למשחק מול מלאגה, ובקבוצה מקווים שהוא יחזור לעצמו כבר מחר מאחר שביום שישי מחכה להם יריבה קשה הרבה יותר בדמות ריאל מדריד.

 

כהן אמר לאחר הניצחון: "זה הכיף במשחק עם כל כך הרבה יריבות, זה מוציא ממך את המקסימום. התכוננו טוב למשחק הזה, אבל לא שונה ממשחקים אחרים. זה יהיה קצת מוזר לפגוש את אותה יריבה שוב אחרי יומיים, אבל זה כמובן יעזור בהכנה".

 

היה ענק. טיוס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
היה ענק. טיוס(צילום: ראובן שוורץ)

 

על יכולתו מחוץ לקשת, אחרי שרשם 4/4 מהשלוש למרות 27 אחוזים בלבד העונה בליגה: "אני עובד על הזריקות האלה, הלוואי שהייתי קולע בכל משחק ב-100 אחוז, אבל זה לא קורה".

 

ג'ון דיברתולומאו הוסיף: "זה משחק קשה, אבל זה הדרבי וטבעי שזה יהיה ככה. הקהל היה חם והכל היה אינטנסיבי, אבל זה חלק מהמשחק וציפינו לזה. אני שמח שהשגנו את הניצחון. מחר אנחנו פוגשים אותם שוב, נמשיך להתכונן אליהם ונערוך התאמות, אני מקווה שנשיג את אותה התוצאה וננצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים