שתף קטע נבחר

בהפועל ת"א גינו את הקריאות לפנאן

ההנהלה הוציאה הודעה בשעות הערב: "מבקשים בכל לשון של בקשה לחדול מהקריאות". פרנקו: "זה לא מתאים לנו". בקבוצה סקפטיים לגבי האפשרות לנצח את מכבי ת"א בליגה בשלישי (21:00). קיין ותומאס לא נרשמו בצד הצהוב, זוסמן יהיה בסגל

 

ההפסד אתמול (ראשון) ברבע גמר גביע המדינה למכבי תל אביב (96:85), הכניס את הפועל ת"א לפרופורציות. אם היו כאלה במועדון שחשבו שאפשר לגנוב את המשחק מכיוון שהוא נערך בהיכל קבוצת שלמה, מהר מאוד כולם הבינו את פערי הכוחות בין הצדדים.

 

מחר (21:00), ייערך המפגש השני בין הקבוצות השבוע, הפעם בהיכל מנורה מבטחים במסגרת המחזור האחרון של הסיבוב הראשון בליגה. ג'רל מקניל ימשיך להיעדר אצל האדומים בעקבות הרחקה. 1,000 אוהדים ילוו את הקבוצה ביד אליהו.

 

אוהדי הפועל ת"א (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אוהדי הפועל ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

 

האירוע המכוער בהפסקת הדרבי אמש בין רגב פנאן לאוהדי הקבוצה, זכה להתייחסות מצד הנהלת הפועל ת"א: "גינינו במספר הזדמנויות בעבר – ואנו מגנים שוב את הקריאות. אנחנו חוזרים על עמדתנו שאין לקריאות האלו מקום, ומבקשים בכל לשון של בקשה לחדול מהשימוש בהן".

 

דני פרנקו התייחס הערב באימון לתקרית: "זה לא מתאים להפועל תל אביב. יש לקבוצה קהל נהדר, והאירועים האלה מכתימים אותו. אני בטוח שעם הזמן זה יעלם מהמגרשים. אני יודע שההנהלה לא אוהבת את זה. נעשים דברים מאחורי הקלעים כדי לשנות את הדברים".

 

פרנקו. הפועל תצא בשלום מיד אליהו? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פרנקו. הפועל תצא בשלום מיד אליהו?(צילום: עוז מועלם)

 

גודס: "יש דברים שאנחנו כחברה צריכים להוקיע"

בצד הצהוב מתכוננים גם כן להתמודדות. נבן ספאחיה בחר שלא לרשום להתמודדות את דיאנדרה קיין ודשון תומאס הפצוע. יובל זוסמן שלא הגיע להיכל קבוצת שלמה בשל מחלה כן יתלבש הפעם.  

 

"כל העונה אנחנו לוקחים החלטות לגבי שחקנים שמשחקים או נחים", התייחס עוזר המאמן, גיא גודס, להחלטה לא להלביש את קיין. "אנחנו רוצים שכולם יהיו בפורמה וטריים. אף פעם שחקן לא יושב פעמיים בחוץ וזה חשוב לנו להכניס שחקן עם אנרגיות שלא שיחק במשחק הקודם". גודס התייחס ללו"ז הצפוף בין הגביע לליגה: "זה לא דבר חדש לנו. גם ביורוליג לפעמיים אתה משחק תוך יומיים-שלושה. החוכמה היא לבוא מרוכזים. אתמול זה היה משחק גביע מאוד טעון, מחר זה משחק ליגה. מבחינה הגנתית זה היה משחק סביר ולא יותר מזה, עשינו הרבה טעויות. לשמחתנו היינו ביום טוב מבחינה התקפית, עשינו את המהלכים הנכונים, נצטרך לתת עוד אקסטרות כדי לנצח את המשחק".

 

ספאחיה וגודס. מרוכזים בדרבי הליגה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ספאחיה וגודס. מרוכזים בדרבי הליגה(צילום: עוז מועלם)

פנאן. עבר לילה קשה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
פנאן. עבר לילה קשה(צילום: עוז מועלם)

 

לגבי התקרית עם פנאן, אמר גודס: "זה לא משהו שהוא נעים, אבל זה לא משהו חדש. כמקצוענים אנחנו צריכים לחיות עם זה. אנחנו לא אוהבים את זה מן הסתם. צריך להוקיע את הדברים האלה בעיקר ברמה האישית. אני בעד עידוד ספורטיבי. בגדול הייתה אווירה פנטסטית של כדורסל אם מוציאים את כל הדברים המלוכלכים מהצד".עוד אמר גודס: "יש דברים שאנחנו כחברה צריכים להוקיע. אני אוהב משחקים עם אנרגיות, אבל פחות גידופים וקללות. אסור לנו לשכוח שהרבה פעמים מגיעות למשחקים משפחות עם ילדים. אנחנו לא רוצים שהילדים האלה ישמעו את הדברים האלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים