שתף קטע נבחר

עדן ענבר ימשיך לאמן את נבחרת הנשים

ועדת הנשים של איגוד הכדורסל קיבלה את המלצות המנהל המקצועי, טל נתן. לירון כהן, שחקנית העבר האגדית, תשמש כאחת מעוזרות המאמן של נטע קרומר בנבחרת הקדטיות

ועדת הנשים באיגוד הכדורסל, בראשות אירית מלכה, קיבלה את המלצותיו של המנהל המקצועי טל נתן לגבי מינויי מאמנים לנבחרות השונות, בראשם זה של עדן ענבר, שימשיך להדריך את הנבחרת הבוגרת.

 

שיקי פלח ורועי אייזנברג ימשיך לשמש כעוזריו של ענבר, כשהמטרה הקרובה נותרה עלייה לאליפות אירופה. הנבחרת עומדת כעת במאזן 1:1 בבית המוקדם ובחודש פברואר מצפים לה שני משחקי בית חשובים: נגד יוון ובריטניה.

 

ענבר. באיגוד מרוצים מעבודתו (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
ענבר. באיגוד מרוצים מעבודתו(צילום: אורן אהרוני)

 

את נבחרת העתודה תמשיך לאמן שירה העליון והעוזר שלה יהיה לירון שרף, בנו של צביקה, לשעבר מאמן נבחרת ישראל. את נבחרת הנערות יאמן רועי לזר והעוזרים שלו יהיו טלי נוי ורועי לוין.

 

את נבחרת הקדטיות תאמן נטע קרומר והעוזרים שלה יהיו גלעד ארמון ולא אחרת מאשר לירון כהן, מהשחקניות הגדולות בתולדות נבחרת ישראל ומלכת הסלים וההופעות שלה בכל הזמנים. כהן, שפרשה ממשחק פעיל ב-2014, הייתה במשך שנים ארוכות קפטנית נבחרת הנשים. את הנבחרת עד גיל 14 אתנה יאמן אורן לם ועוזריו יהיו סיוון בלליס וגלעד אידנברג.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
עדן ענבר
צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל
מומלצים