שתף קטע נבחר

חולון: קורי וולדן עשוי להיעדר חודש וחצי

הגארד של הסגולים-צהובים סובל מקרע במיניסקוס בברך. ינסה לשוב לאימונים, אך אם לא יצליח יעבור ניתוח. שלומי הרוש יקבל יותר דקות?

עם חזרתה של הפועל חולון לארץ מסיביר אחרי ההפסד ליניסיי 98:93 בליגת האלופות, קורי וולדן נשלח לבדיקת MRI דחופה בבית החולים אסף הרופא לאבחנה בנוגע למצב הברך שלו. כזכור, הגארד האמריקני נפצע בדקות הראשונות של המשחק, נאנק מכאבים ולא שב לפרקט.

 

לטבלת ליגת העל

בעקבות הגברים: קבוצת הנשים של חולון תלבש צהוב-סגול

 

הבשורות יחסית מעודדות עבור חולון, שכבר חששה כי וולדן קרע את רצועות הברך וסיים את העונה. בבדיקה התגלה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס הפנימי.

 

קורי וולדן. אופטימיות זהירה? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
קורי וולדן. אופטימיות זהירה?(צילום: ראובן שוורץ)

 

זמן ההחלמה תלוי בעיקר בשחקן. במקרה שירגיש טוב בימים הקרובים הוא ינסה לחזור לאימונים ללא התערבות כירורגית, אולם אם יתקשה, וולדן ייאלץ לעבור ניתוח שיצריך היעדרות של שישה שבועות מהמגרשים.

 

וולדן הוא הזר היציב ביותר של חולון העונה, ושר ההגנה של הקבוצה. בליגה ממוצעיו עומדים על 11.8 נקודות, 3.6 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-2.4 חטיפות. בליגת האלופות הוא קולע 10.3 נקודות, קולט 2.6 ריבאונדים, מחלק 2.5 אסיסטים וחוטף פעם אחת למשחק.

 

בעקבות פציעתו של וולדן, מצבת הזרים של חולון עומדת על שלושה בלבד, אך לא בטוח בכלל שדן שמיר מתכוון להחתים מחליף. בקיץ, כשבנה את הקבוצה, שמיר שם דגש על קו אחורי מעובה שכולל את טו הולוויי, חנן קולמן, תמיר בלאט ושלומי הרוש, יחד עם וולדן כמובן. הרוש, שלא מקבל הזדמנויות רבות בתקופה האחרונה, עשוי לראות יותר דקות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
קורי וולדן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים