שתף קטע נבחר

נבן ספאחיה: "המשחק לא תלוי רק בנו"

המאמן הקרואטי של מכבי ת"א התייחס למפגש מול ז'לגיריס קובנה (חמישי, 20:00). דיברתולומאו: "קצת קר כאן, אנחנו שמחים ונרגשים לקראת המשחק, צריכים להתרכז בעצמנו"

מכבי תל אביב הגיעה לקובנה אחרי מסע ארוך, שכלל עצירות ביניים בקייב ובווילנה. שחקניו של נבן ספאחיה ערכו הערב (רביעי) אימון המסכם, שכלל אסיפת וידיאו ותדרוך לפני המפגש מול ז'לגיריס קובנה מחר (חמישי, 20:00).

 

לטבלת ליגת העל

 

הצהובים נמצאים במומנטום חיובי אחרי שני ניצחונות רצופים על מכבי חיפה וארמאני מילאנו, שביסס אותם במקום השמיני בטבלת היורוליג עם הפרש של שתי נקודות מהמקום התשיעי (באסקוניה) ומאזן של 11 ניצחונות לעומת תשעה הפסדים.

 

מתכוננים לז'לגיריס. קול וג'קסון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מתכוננים לז'לגיריס. קול וג'קסון(צילום: ראובן שוורץ)

לפחות באולם לא קר. משעור, זוסמן ושגב נחים לרגע (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
לפחות באולם לא קר. משעור, זוסמן ושגב נחים לרגע(צילום: ראובן שוורץ)

 

"עשינו עבודה די טובה בהכנה למשחק הזה", סיפר ספאחיה. "הדגשנו כמה דברים שצריך לעשות בהתקפה ובהגנה. כולם בריאים ועומד לרשותנו סגל מלא. כמובן שהמשחק לא תלוי רק בנו, ז'לגיריס משחקת כדורסל טוב מאוד - הם הפסידו במפגש הקודם בתל אביב ויעשו את המיטב שלהם כדי לנצח הפעם".

 

ג'ון דיברתולומאו התייחס למזג האוויר הקר שקיבל אותם (רק מעלה אחת מתחת לאפס): "כמובן שקצת יותר קר ממה שאנחנו רגילים, אבל אנחנו שמחים להיות כאן ונרגשים לקראת המשחק. היה לנו אימון טוב, עבדנו קשה והתמקדנו בכמה דברים שאנחנו רוצים לעשות במשחק".

 

ימשיכו במומנטום? רול ותומאס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ימשיכו במומנטום? רול ותומאס(צילום: ראובן שוורץ)

האולם בקובנה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
האולם בקובנה(צילום: ראובן שוורץ)

"ז'לגיריס זאת קבוצת פיק-אנד-רול, אנחנו כמובן צריכים לשחק היטב בהגנה", הדגיש הקפטן. "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולעשות את מה שאנחנו עושים בצורה הטובה ביותר. אנחנו צריכים להיות אינטנסיביים בהגנה ולרוץ קדימה למתפרצות".

 

ז'לגיריס שישית בטבלה עם מאזן של 12 ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. מאז תחילת הסיבוב השני הליטאים מציגים לא מעט עליות וירידות אחרי שהפסידו בשלושה מתוך חמשת המשחקים האחרונים - ההפסד האחרון היה בשבוע שעבר לפנאתינייקוס 94:93.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נבן ספאחיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים