שתף קטע נבחר

ספאחיה: "ג'קסון הוא אחד השחקנים הכישרוניים שאימנתי"

מאמן מכבי תל אביב החמיא לכוכב שצלף 15 נקודות ברבע האחרון מול ברצלונה: "העונה הפסדנו במשחק אחד בלבד שהוא לא היה בו במיטבו". על הניצחון: "כל הזמן יש עלינו לחץ והשחקנים הגיבו טוב במשחק חשוב כזה"

מכבי תל אביב השיגה ניצחון ביתי חשוב על ברצלונה, 82:94, שקירב אותה להבטחת המקום בשמינייה הראשונה של היורוליג בסיום העונה הסדירה. העובדה שבאסקוניה, יריבה ישירה על הכרטיס, הפסידה הערב (חמישי) לפנאתינייקוס מקרבת את הצהובים עוד יותר אל רבע הגמר. נבן ספאחיה סיכם את הניצחון: "זה היה חשוב. כל הזמן יש עלינו לחץ והשחקנים הגיבו טוב במשחק כזה חשוב. כשאנחנו משחקים טוב בהגנה, יותר קל לנו".

 

ספאחיה התייחס ליכולת של פייר ג'קסון, שלא היה בשיאו במשך שלושה רבעים אבל התפוצץ ברבע האחרון עם 15 נקודות (סיים עם 18 בסך הכל):  "ג'קסון הוא אחד השחקנים הכישרוניים ביותר שאימנתי. העונה הפסדנו במשחק אחד בלבד שהוא לא היה בו במיטבו. הערב הוא עשה את שלו".

 

פייר ג'קסון עם הכדור. ספאחיה החמיא לו (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
פייר ג'קסון עם הכדור. ספאחיה החמיא לו(צילום: ראובן שוורץ)
 

"אחרי המשחק מול ראשון לציון ידענו שג'ייק כהן צריך לשחק דקות משמעותיות הערב, אני שמח שהוא הגיב טוב", אמר המאמן על הגבוה הישראלי. "הכישרון שלנו הוא דבר בלתי מעורער. כשאנחנו מדברים על הגנה אנחנו לא צריכים להפריד בין ההגנה שלנו על זריקות ל-2 או מחוץ לקשת. עשינו כמה טעויות הערב, אבל אני מרוצה מאוד מהדרך שבה עבדנו על הדברים אחרי המשחק מול ז'לגיריס. אני מקווה שנמשיך להראות את זה גם בהמשך".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
נבן ספאחיה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים