שתף קטע נבחר

קאמבק השנה בכדורסל הישראלי

קבוצת הנערים של עירוני רעננה הפסידה ב-30 הפרש לגלבוע/מעיינות במשחק הראשון בחצי גמר הגביע, אבל עלתה בכל זאת שלב אחרי 61:99 מדהים בבית. צפו בחגיגות השמחה

כדורסל הנוער בישראל בדרך כלל לא זוכה ליותר מדי תשומת לב, אבל על מקרה כזה אי אפשר שלא לספר. קבוצות הנערים של עירוני רעננה והפועל גלבוע/מעיינות נפגשו בחצי גמר הגביע, ונראה היה שהחבורה מהצפון בדרך הבטוחה לגמר אחרי שניצחה 61:91 במשחק הראשון מבין שניים שנערך בביתה לפני כחודש.

 

אלא שלשחקני רעננה הייתה תוכנית אחרת לגמרי. בגומלין שהתקיים אתמול (רביעי) הצליחו שחקניו של המאמן דור ברנר ועוזרו זיו גריסרו להדהים את כולם ולנצח ב-38 הפרש! 61:99. זו ההעפלה ראשונה של רעננה לגמר גביע המדינה לנערים מזה 26 שנים.

 

שחקני רעננה. בגמר לראשונה מאז 1992 (צילום: עירוני רעננה) (צילום: עירוני רעננה)
שחקני רעננה. בגמר לראשונה מאז 1992(צילום: עירוני רעננה)

 

בכניסה לרבע האחרון רעננה הוליכה ב-17 הפרש (48:65), אבל הצליחה ללחוץ על הגז בזכות איתמר רוט שקלע 21 מתוך 32 הנקודות שלו בעשר הדקות האחרונות. את הרבע האחרון ניצחה הקבוצה המקומית 13:33. רעננה ביקשה בכלל לדחות את המשחק מאחר ויש לה לא מעט שחקנים דתיים בקבוצה. אלה ביקשו לקרוא את המגילה והיו בצום תענית אסתר. הבקשה שלהם נדחתה, אך קשה להגיד שהם לא יצאו מרוצים.

 

בשלב הבא תחכה רעננה למנצחת במפגש הגומלין בין מכבי ראשון לציון ומכבי תל אביב שיתקיים מחר. ראשל"צ מחזיקה ביתרון של עשר נקודות מהמשחק הראשון. הגמר ייערך ב-25 במרץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עירוני רעננה
שחקני עירוני רעננה
צילום: עירוני רעננה
מומלצים