שתף קטע נבחר

בראשון: הבכורה של קטש בהפועל ירושלים

המאמן הלאומי יפגוש עם קבוצתו החדשה את הרצליה (19:30), שלא ניצחה בבירה כבר 19 משחקים. חולון מול אשדוד (19:20), מכבי ת"א מארחת את נס ציונה (19:40), מכבי חיפה - הפועל ת"א (19:50)

 

הפועל ירושלים חוזרת מחר (ראשון, 19:30) לליגה אחרי שבועיים של פגרת נבחרת במשחק מול בני הרצליה. עודד קטש יערוך את הבכורה שלו על הקווים אצל האלופה בניסיון להוציא אותה לדרך חדשה אחרי ההדחה מהגביע וההפסד המפתיע לעירוני נס ציונה בליגה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

מי שלא יעמדו לרשותו של קטש הם בר טימור, שהושבת לשבוע נוסף בגלל הפציעה בברכו וטרנס קינסי, שנקע שוב את הקרסול בהפסד האחרון לנס ציונה. ריצ'רד האוול לא השתתף באימון האחרון בעקבות כאבים בגב וגם החמיץ את משחק האולסטאר. למרות זאת הוא צפוי לשחק.

 

קטש. יצליח להשפיע על ירושלים? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קטש. יצליח להשפיע על ירושלים?(צילום: עוז מועלם)

 

ההיסטוריה עומדת לטובתם של הירושלמים מול הרצליה. האורחת לא ניצחה בחוץ את האלופה מאז עונת 2003/14 (19 הפסדי ליגה רצופים). קבוצתו של אריק שיבק נמצאת במקום האחרון בטבלה עם מאזן של חמישה ניצחונות לעומת 12 הפסדים, והיא חייבת להתחיל לאסוף ניצחונות.

 

נס ציונה תדהים את מכבי ת"א?

אחרי התבוסה הקשה 93:73 לצסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב חוזרת לליגה ותארח את קבוצת התחתית של עירוני נס ציונה (19:40). דיאנדרה קיין מושעה בעקבות התבטאויותיו על השופטים עם סיום גמר הגביע, פייר ג'קסון לא נרשם.

 

ספאחיה. יחייך קצת סוף סוף? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
ספאחיה. יחייך קצת סוף סוף?(צילום: עוז מועלם)

 

נס ציונה ניצחה את מכבי ת"א במפגש הראשון ביניהן אי פעם (אוקטובר 2013), אבל מאז הפסידה שמונה פעמים ברציפות.

 

הפועל חולון תפגוש את מכבי אשדוד (19:20), ותנסה להמשיך את המרדף שלה אחרי מכבי ת"א שמדורגת במקום הראשון (הפער בין הקבוצות עומד על נקודה בלבד). חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון של הסגולים בפער ממוצע של 18 נקודות.

 

רייס במשחק הקודם. הרבה תלוי בו (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
רייס במשחק הקודם. הרבה תלוי בו(צילום: אבי רוקח)

 

דווקא המשחק האחרון באשדוד נגמר אחרי דרמה ענקית. חולון כבר הייתה לקראת הפסד, אבל הצליחה להתקמבק גם בזכות טעות שיפוט קריטית, וניצחה 106:109 לאחר הארכה. בן מקולי יערוך בכורה באשדוד, הפורוורד/סנטר החליף את דייויד לורי שסובל מבעיה בלב.

 

מכבי חיפה והפועל תל אביב ייפגשו (19:50) למשחק קריטי מאוד לשני הצדדים. הירוקים ניצחו במחזור הקודם לראשונה אחרי שבעה הפסדים רצופים, וחייבים להמשיך במגמה כדי לשרוד בליגה. הפועל ת"א הפסידה פעמיים ברציפות ויודעת שרק שתי נקודות יחזירו אותה לצמרת. טרבור גאסקינס (28, 1.89 מ') חתם בחיפה ויערוך בכורה. ג'רל מקניל החלים מפציעה אצל הפועל ת"א, תומר גינת הסובל מכאבים בכתף נמצא בספק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים