שתף קטע נבחר

ענבר: "הכל תלוי בנו, אבל אין משמעות לכל הדיבורים"

מאמן אשדוד יודע שקבוצתו פייבוריטית מול רמת השרון (ב', 19:30) בחצי גמר הגביע לנשים. אהרונוב: "הסיכוי לא גדול, אבל תמיד יש אמונה". במשחק הראשון של הערב (17:00): חולון מול הרצליה. כץ: "באנו לקחת את הגביע", אייזנברג: "מי שתהיה יותר מרוכזת, תנצח"

בית מכבי בראשון לציון יארח מחר (שני) את משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים. במשחק הראשון (17:00) ייפגשו אליצור חולון ובנות הרצליה ואילו בשני יתמודדו (19:30) רמת השרון והאלופה מכבי אשדוד.

 

אשדוד וחולון הן כמובן הפייבוריטיות להעפיל לגמר (שייערך בחמישי). אשדוד ניצחה העונה שלוש פעמים את רמת השרון: 66:88 ביתי בסיבוב הראשון, 79:80 דרמטי בסיבוב השני ו-63:79 קליל רק לפני שבועיים בבית העליון. מה עוד שהקבוצה של נמרוד מיטל תופיע עם שתי זרות בלבד וללא לורן ארווין שעזבה לליגה הפולנית.

 

הקרב על הגביע. לויצקי, אהרונוב, סואץ קרני ופלג (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הקרב על הגביע. לויצקי, אהרונוב, סואץ קרני ופלג(צילום: ראובן שוורץ)

 

חולון גברה פעמיים על הרצליה (56:75 ו-72:77), אך זה מסתמן כמה שיהיה הקרב הצמוד של ערב חצאי הגמר. הרצליה תחת גלעד כץ זכתה בגביע לפני שלוש שנים, אצל חולון הפעם האחרונה הייתה לפני 20 שנים בדיוק - התואר האחרון של המועדון.

 

היום נפגשו המאמנים וארבע הקפטניות של הקבוצות למסיבת העיתונאים המסורתית. "מה צריך כדי שננצח? שיתחבר לנו, שהזרות יהיו טובות ושהישראליות יהיו בכושר שיא", סיפר מאמן הרצליה, גלעד כץ. "באנו לקחת את הגביע. היו לנו שלושה שבועות להתאמן, בעוד היתר שיחקו. יש לנו חדר הלבשה מעולה וצריך עכשיו שהקבוצה תהיה מעולה על הפרקט".

 

"מה צריך כדי שננצח? שיתחבר לנו". גלעד כץ (שני משמאל) (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"מה צריך כדי שננצח? שיתחבר לנו". גלעד כץ (שני משמאל)(צילום: ראובן שוורץ)

 

"המטרה שלנו היא לחזור לשחק כמו ששיחקנו לפני הפגרה", הסביר מאמן חולון, רועי אייזנברג. "אנחנו עובדים קשה, התוצאות אמנם פחות טובות לאחרונה, אבל אין ספק שהאנרגיות ומעמד יובילו את הבנות להתעלות. מי שתהיה יותר מרוכזת, תנצח את המשחק".

 

עבור סואץ-קרני, קפטנית הרצליה, שהודיעה לפני פחות משבועיים על פרישה בסיום העונה, עשוי להיות זה משחקה האחרון בקריירה. הרצליה סיימה את הופעותיה בפלייאוף התחתון והפסד ינעל עבורה את העונה. "היה שבוע מאוד מרגש, אבל סגרנו את פסטיבל הפרישה ועכשיו מתעסקים רק בגביע", הודתה סואץ-קרני.

 

קפטנית חולון, לימור פלג: "כל העונה היינו קצרות בסגל, אבל למדנו לשחק ולנצח משחקים ככה. אין לזה יותר מדי משמעות. זה משחק אחד, נצטרך לתת הכל".

 

"נצטרך לתת הכל". פלג (משמאל) (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"נצטרך לתת הכל". פלג (משמאל)(צילום: ראובן שוורץ)

 

רמת השרון מגיעה, ולא רק בגלל הסגל החסר, כאנדרדוג מובהק מול אשדוד. "יהיה לנו מאוד קשה", אמר מאמן הקבוצה, נמרוד מיטל. "נתחיל את המשחק, נראה לאן זה יתגלגל. נקווה שהוא יהיה חי בחצי הראשון ואז הלחץ יעבור אליהם".

 

קפטנית רמת השרון, יעל אהרונוב: "נהיה ריאליים, הסיכוי לא גדול לנצח, אבל תמיד יש אמונה. יכולה להבטיח שכל אחת מאיתנו תיתן 100 אחוז מעצמה".

 

"הסיכוי לנצח לא גדול". אהרונוב (משמאל) (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"הסיכוי לנצח לא גדול". אהרונוב (משמאל)(צילום: ראובן שוורץ)

 

"המשחק תלוי בנו, אבל אין משמעות לכל הדיבורים", הוסיף מאמן אשדוד, עדן ענבר. "אנחנו פייבוריטים, לא בורחים מזה, נקווה שנביא את זה לידי ביטוי". קפטנית אשדוד, קטיה לויצקי, סיכמה: "מה שיפה בנו שלמרות שהפסדנו כמה משחקים, הדרך של עדן ושל הקבוצה מאוד ברורה. מה שאנחנו צריכות זה להתאמן נכון ואת הפירות נקטוף בסוף".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
לויצקי, אהרונוב, סואץ קרני ופלג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים